کد خبر : 1649543 | 22 آبان 1398 ساعت 09:29 | 44.1K بازدید | 0 دیدگاه

تاجر مشهور عراقی اعلام کرد

آپارتمان 90 هزار دلاری پاداش گلزن به ایران

یک تاجر مشهور عراقی در فاصله 48 ساعت تا بازی حساس با ایران پاداش ویژه در عین حال عجیبی برای گلزن احتمالی این کشور در نظر گرفت.

آپارتمان 90 هزار دلاری پاداش گلزن به ایران

به گزارش "ورزش سه"، حساسیت های حاکم بر جدال کلاسیک آسیا میان ایران و عراق به قدری بالا رفته که پای تاجران مشهور کشور عراق را نیز به ماجرا باز کرده است. این دو تیم که برای صدرنشینی در گروه C مقدماتی جام جهانی 2022 قطر فرداشب در امان پایتخت اردن به مصاف هم خواهند رفت در صورت برتری می توانند با خیالی آسوده دور رفت را به پایان برسانند.


در شرایطی که با گرفتن امتیاز میزبانی از عراق توسط فیفا این جنگ بزرگ در کشور ثالث برگزار می شود رسانه های عراقی از ورود یک تاجر سرشناس و ثروتمند به ماجرا برای بالا بردن روحیه ملی پوشان این کشور خبر دادند. براساس اخبار منتشر شده تاجر عراقی برای گلزنان احتمالی به ایران در بازی فرداشب جایزه ای جالب در نظر گرفته که به نوشته سایت اسپورت عراق حتی گلر و کاپیتان عراق را نیز برای گلزنی وسوسه می کند.


به نوشته این سایت عراقی تاجر مشهور برای گلزن به ایران یک آپارتمان 90 هزار دلاری در مرکز شهر بغداد در نظر گرفته است که به محض بازگشت کلید و سند آن در اختیار این گلزن قرار می گیرد. این موضوع که دیشب رسما مورد توجه رسانه ها قرار گرفت بازتاب گسترده ای در عراق و بین اعضای تیم ملی این کشور داشت.

 

 

دیدگاه‌ها