کد خبر : 1649570 | 22 آبان 1398 ساعت 11:05 | 41.3K بازدید | 0 دیدگاه

بارسلونا، جدی ترین مشتری پدیده نروژی

به نظر می رسد که بارسلونا یکی از جدی ترین مشتریان ارلینگ هالند، پدیده نروژی سالزبورگ باشد.

بارسلونا، جدی ترین مشتری پدیده نروژی

به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند، مهاجم سالزبورگ، در فصل جدید عملکرد فوق العاده ای در ترکیب این تیم اتریشی داشته است. او علاوه بر لیگ اتریش در لیگ قهرمانان نیز درخشان ظاهر شده است؛ موضوعی که باعث شده این بازیکن جوان به شدت مورد توجه بارسلونا قرار گیرد.

 

هالند 19 ساله در فصل 19-2018 در 18 بازی 26 گل برای سالزبورگ به ثمر رسانده است. بارسلونا نیز به دنبال جایگزینی برای لوئیس سوارز پا به سن گذاشته است که در ژانویه 33 ساله خواهد شد و هالند با چنین آماری می تواند بهترین گزینه برای جانشینی مهاجم اروگوئه ای باشد. همچنین در هفته های اخیر نام لائوتارو مارتینز، مهاجم آرژانتینی اینتر نیز به عنوان یکی از کاندیداهای جانشینی سوارز مطرح شده بود.

 

 

1445751

 

 

با این همه به نظر می رسد که هالند بهترین گزینه برای خط حمله بارسلونا باشد؛ بازیکنی که احتمالا سالزبورگ برای فروشش مبلغ 100 میلیون یورو بخواهد. باشگاه اتریشی می داند که یک گوهر کم یاب در دست دارد اما با این وجود بارسلونا این مبلغ را برای هالند بسیار زیاد می داند.

 

رئال مادرید، منچستریونایتد و ناپولی نیز برای جذب هالند ابراز تمایل کرده اند اما این بازیکن تا سال 2023 با سالزبورگ قرارداد دارد و به همین دلیل جذب او کمی دشوار به نظر می رسد.

دیدگاه‌ها