کد خبر : 1649571 | 22 آبان 1398 ساعت 11:08 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

آقای گل آسیا؛ گومیس یا کروکی ژاپنی ؟

تنها یک بازی تا بسته شدن پرونده این فصل لیگ قهرمانان آسیا باقی مانده اما هنوز سرنوشت آقای گل ACL2019 برخلاف فصول گذشته مشخص نیست.

آقای گل آسیا؛ گومیس یا کروکی ژاپنی ؟

به گزارش "ورزش سه"، تنها بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا 2019 در سایتاما ژاپن از پرونده این فصل بازی ها باقی مانده است. در بازی رفت الهلالی ها موفق شدند با تک گل آندری کاریلو اهل پرو گام اول برای رسیدن به جام را محکم بردارند اما با این وجود یک آزمون دشوار دیگر مقابل این تیم در کشور سامورایی ها باقی مانده است.


در شرایطی که روز 24 نوامبر در سایتاما تکلیف قهرمان این فصل مشخص می شود برخلاف فصول گذشته که تکلیف آقای گلی تا قبل از فینال معلوم شده بود این بار دو بازیکن هنوز بخت آقای گلی دارند. یکی مهاجم فرانسوی الهلال با 10 گل زده در جدول است و دیگر مهاجم ژاپنی و سرشناس اوراواردز که دو گل با ستاره عربستانی ها فاصله دارد.


در جدول منتشر شده از بهترین گلزنان فصل آسیا بافتیمبی گومیس فرانسوی با 10 گل زده همچنان در صدر به عنوان بخت اول آقای گلی معرفی شده اما شینزو کروکی مهاجم اوراوا با 8 گل زده می تواند تهدیدی بزرگ برای ستاره الهلالی ها در راه کسب آقای گلی باشد. این ستاره ژاپنی فرصت دارد در بازی برگشت در سایتاما هم تیمش را به قهرمانی برساند هم با دو یا سه بار گلزنی اقای گلی را از چنگ ستاره فرانسوی الهلال خارج کند.

 

1451470

دیدگاه‌ها