کد خبر : 1649624 | 22 آبان 1398 ساعت 14:45 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

علوی: بازیکنان باید تا بالاترین حد برابر عراق بجنگند

بازیکن سابق تیم ملی با اشاره به انگیزه بالای حریف ایران در جدال فردا، از بازیکنان تیم ملی خواست با بالاترین حد توان و جنگندگی خود در این دیدار حاضر شوند.

علوی: بازیکنان باید تا بالاترین حد برابر عراق بجنگند

به گزارش "ورزش سه"، محمد علوی، بازیکن سابق تیم ملی در خصوص دیدار ایران مقابل عراق که از اهمیت زیادی برخوردار است گفت: این دیدار به عقیده من بازی خیلی سختی است و ملی‌پوشان ما کار خیلی دشواری دارند. تیم عراق تیم خیلی خوبی است و لژیونرهای زیادی دارد و تیمی است که مقابل ایران همیشه می‌خواهد قدرتی و محکم بازی کند و قطعاً برای امتیاز کامل بازی به مصاف ما می‌آید. با این اتفاقات سیاسی هم که اخیراً در عراق رخ داده بازیکنان آنها می‌آیند در این بازی یک مقدار خودشان را نشان دهند و با تمام وجود ظاهر شوند و همین موضوع انگیزه آنها را بیشتر می‌کند.

 

وی در مورد تاثیر اتفاقات اخیر روی این دیدار هم گفت: اتفاقات مربوط به عراق است و ما زیاد درگیرش نیستیم ولی عراقی‌ها یک مقدار انگیزه بیشتری دارند و محکم‌تر و قوی‌تر از همیشه می‌آیند تا صد در صد ما را ببرند. از طرفی جای امیدواری است که همین مسائل باعث استرس آنها می‌شود ولی خب از حق نگذریم ایران در حال حاضر اگر تیم اول آسیا نباشد جزو 3 تیم اول قاره است و ما نباید مشکلی برای بازی با عراق داشته باشیم و باید بتوانیم این بازی را به هر شکل ببریم. ما از عراق لژیونرهای بهتری داریم و در هر پست بازیکنان بهتری از آنها داریم. وضع ما هم در فوتبال باشگاهی و هم در فوتبال ملی بهتر از عراقی ها است.

 

مربی فوتبال در مورد بازی‌های روانی عراقی‌ها هم گفت: کشورهای عربی مقابل ما همیشه از این شیوه استفاده می‌کنند و با ایجاد جنگ روانی سعی می‌کنند تمرکز بازیکنان ما را بگیرند. در بازی با بحرین هم توهین به سرود ملی کشورمان باعث شد بازیکنان از شرایط بازی خارج شوند. به نظرم باید تمرکز بازیکنان بیشتر باشد و با استفاده از تجربه خودشان بی‌توجه به مسائل حاشیه‌ای فقط روی بازی خودشان تمرکز کنند تا به امید خدا با دست پر برگردند.

 

علوی در مورد اینکه چقدر ممکن است اتفاق بازی با بحرین تکرار شود و ایران برخلاف جریان بازی غافلگیر شده و دروازه‌اش باز شود هم گفت: ما در بازی با بحرین خوب بازی نکردیم. قصد مقایسه ندارم ولی ما در زمان آقای کی‌روش جنگنده ظاهر می‌شدیم و بازیکنان با تمام وجودشان بازی می‌کردند و یک جوری در زمین ظاهر می‌شدند که انگار در زمین جنگ هستند ولی در بازی با بحرین ما این روحیه را از تیم ندیدیم. امیدوارم در بازی با عراق اینطور نشود و اگر مراقب نباشیم در این بازی هم ممکن است غافلگیر شویم.

 

وی در مورد ستاره احتمالی ایران در این دیدار هم گفت: هیچ وقت از شخص خاصی اسم نمی‌برم و نمی‌توانم بگویم مثلاً طارمی یا آزمون در این بازی می‌درخشند. در اینجا نام تیم ملی مهم است و هر بازیکنی باید تمام تلاشش را بکند تا بهترین عملکرد را داشته باشد و در مجموع تیم نتیجه بگیرد.

دیدگاه‌ها