کد خبر : 1649628 | 22 آبان 1398 ساعت 14:56 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

درخشان: بازیکنان نباید درگیر حواشی با عراق شوند

پیشکسوت فوتبال ایران با ابراز نگرانی از شرایط تیم ملی در آستانه بازی با عراق، از بازیکنان خواست تا اسیر حواشی بازیکنان حریف نشوند.

درخشان: بازیکنان نباید درگیر حواشی با عراق شوند

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی بعد از شکست مقابل بحرین، اکنون دیدار مقابل عراق را با حساسیت بالاتری دنبال می‌کند و کسب نتیجه در این دیدار می‌تواند بار دیگر ایران را در شرایط مناسب برای صعود از این مرحله قرار دهد. حمید درخشان، پیشکسوت فوتبال ایران در آستانه دیدار تیم ملی مقابل عراق گفت: به این دلیل که بازی به میزبانی حریف ولو در کشور دیگری برگزار می‌شود و تیم عراق هم با انگیزه بالایی مقابل ایران ظاهر خواهد شد بازی سختی پیش رو داریم. اما معتقدم که تیم‌ملی ایران توانایی شکست دادن عراق را دارد. امیدوارم با درایت کادرفنی و تلاش بازیکنان نتیجه بازی را به نفع خودمان رقم بزنیم.


درخشان در خصوص بازیکنان دعوت‌شده به تیم ملی توسط مارک ویلموتس برای این بازی گفت: بهتر است که این موضوع را خیلی بزرگ نکنیم. شاید خیلی از بازیکنان شایسته در این لیست حضور نداشته باشند اما همگی باید به سلیقه و نظر سرمربی تیم ملی اعتماد کنیم و به او احترام بگذاریم زیرا فکر می‌کنم هرگز نمی‌شود که تمامی خواسته ها در دعوت‌های اولیه به تیم ملی اجابت شود. دعوت بازیکنان به تیم ملی فقط جزو اختیارات سرمربی تیم ملی است و قطعا آقای ویلموتس صلاح کار خودشان را بهتر می‌دانند.


سرمربی اسبق پرسپولیس در واکنش به شایعه استعفای مارک ویلموتس از تیم‌ملی در روزهای گذشته و تاخیر در زمان برگزاری تمرینات پیش از دیدار مقابل عراق گفت: اشکالی که در این خصوص وجود دارد این است که باید قرارداد یک مربی بزرگ در زمان تعیین شده‌اش به صورت کامل پرداخت شود و زمانی که این اتفاق نمی‌افتد با مسائلی مثل استعفا و رفتن آن مربی برخورد می‌کنیم، به نظرم بهتر است که مسئولان به تعهدات خودشان به موقع عمل کنند تا تمامی تمرکز یک مربی هم تنها روی کارش قرار بگیرد نه مسائل دیگر. مطمئنا برگزاری دیرهنگام تمرینات تیم ملی در شرایطی که حریف طبق برنامه پیش رفته می‌تواند تاثیرگذار باشد. خصوصا اینکه ویلموتس به تازگی هدایت تیم ملی را عهده دار شده و نیازمند این است تا خیلی بیشتر در کنار بازیکنان باشد و تفکرات خود را به آنها انتقال دهد و هر جلسه تمرینی تاثیر زیادی در این مساله خواهد داشت.


وی در واکنش به درگیری پیش آمده پس از استوری یونس محمود بازیکن تیم‌ملی عراق گفت: فکر می‌کنم که شبکه های مجازی خیلی از مسائل را بهم می‌ریزد و خیلی از مواقع تاثیرات منفی به همراه دارد. بازیکنان ما باید آنقدر حرفه‌ای باشند و آمادگی ذهنی داشته باشند که خودشان را درگیر این حواشی‌های پیش آمده نکنند و فقط تمامی تمرکزشان را روی بازی بگذارند زیرا فقط نتیجه‌ای که از این بازی بدست می‌آید می‌تواند پاسخ مناسبی به تمامی این حواشی مجازی باشد.

دیدگاه‌ها