کد خبر : 1649629 | 22 آبان 1398 ساعت 14:59 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: هنوز بازی های زیادی باقی مانده است

یورگن کلوپ معتقد است که پیروزی مقابل سیتی پایان کار نیست و هنوز بازی های زیادی تا پایان فصل باقی مانده است.

کلوپ: هنوز بازی های زیادی باقی مانده است

به گزارش "ورزش سه"، گل های فابینیو، محمد صلاح و سادیو مانه باعث شد که لیورپول روز یک شنبه در یک دیدار حساس مقابل منچسترسیتی پیروز شود. شاگردان یورگن کلوپ هم اکنون با 9 امتیاز بیشتر نسبت به سیتی و 8 امتیاز بیشتر از لستر و چلسی در رتبه اول جدول قرار دارند.

 

یورگن کلوپ با وجود شرایط فوق العاده تیمش اما معتقد است که هنوز راه زیادی تا پایان فصل باقی مانده است. او در این باره گفت: " این شروع کار است. بازی های زیادی باقی مانده و همه این موضوع را می دانند. ما یک کار تقریبا غیر ممکن را انجام داده ایم و تا به اینجا 34 امتیاز کسب کرده ایم. شاگردان من حالا برای آخرین بار در سال 2019  راهی تیم های ملی خود شده اند و امیدوارم که در این مدت سلامتی خود را حفظ کنند تا با نفرات کاملی به مصاف کریستال پالاس برویم."

 

 

1451017

 

 

کلوپ در ادامه پیرامون بازی مقابل منچسترسیتی گفت: " شما دیدید که در 15 دقیقه انتهایی بازی سیتی کامل بازی را در کنترل خود داشت. ما پس از یک شروع خوب خسته شده بودیم. همچنین در اواخر بازی دو بازیکن ما یعنی هندرسون و فیرمینو نیز شرایط سختی را داشتند چرا که به سختی تلاش کرده بودند. شما هیچ وقت نمی توانید به راحتی مقابل منچسترسیتی پیروز شوید. آن ها خیلی با کیفیت هستند ولی ما یک کار بزرگ انجام دادیم و مقابل آن ها پیروز شدیم."

دیدگاه‌ها