کد خبر : 1649682 | 22 آبان 1398 ساعت 19:51 | 44.1K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش نویر به شایعات بازگشت پپ گواردیولا

مانوئل نویر، دروازه بان بایرن مونیخ اوضاع زیر نظر هانس فلیک را خوب ارزیابی کرد.

واکنش نویر به شایعات بازگشت پپ گواردیولا

به گزارش "ورزش سه"، امروز نشریه بیلد در گزارشی عجیب مدعی شد مدیران بایرن مونیخ قصد دارد برای فصل بعد با پپ گواردیولا، سرمربی موفق اسپانیایی وارد مذاکره شده و دوباره وی را به عنوان سرمربی جدید بایرن مونیخ منصوب کنند. طبق ادعای این نشریه پپ گواردیولا که در گذشته به مدت سه فصل هدایت بایرن را بر عهده داشت، از شرایط فعلی خود در منچسترسیتی رضایت نداشته و احتمال جدایی وی در پایان فصل بعد از چهار سال حضور در جمع سیتیزن ها وجود دارد. اما حالا مانوئل نویر مدعی شد این مدیران بایرن مونیخ هستند که باید در مورد بازگشت پپ گواردیولا تصمیم بگیرند.

 

1448960

 

مانوئل نویر گفت: "حالا ما در اردوی تیم ملی آلمان هستیم و من برای اولین بار درباره شایعات بازگشت پپ گواردیولا به بایرن مونیخ از شما می شنوم. خواهید دید که چه اتفاقی رخ می دهد و مدیران چگونه در مورد آینده تصمیم می گیرند.

 

در حال حاضر اوضاع خیلی خوب پیش می رود. در شش روز گذشته هانس فلیک سرمایه گذاری جدیدی در کنار کادر مربیگری خود در بایرن مونیخ کرده و ما دو بار در بازی های خود موفق به کسب پیروزی شده ایم. اما در نهایت این مدیران بایرن مونیخ هستند که اگر خواهان بازگشت پپ گواردیولا باشند در این رابطه تصمیم خواهند گرفت."

دیدگاه‌ها