کد خبر : 1649716 | 23 آبان 1398 ساعت 01:00 | 72K بازدید | 0 دیدگاه

خداحافظی زلاتان با ال‌ای‌گلکسی؛ بروید بیس بال تماشا کنید

زلاتان ابراهیموویچ، ستاره باتجربه سوئدی، اعلام کرد که با پایان قراردادش با لس آنجلس گلکسی، از این باشگاه جدا می شود و به دوران حضورش در لیگ آمریکا پایان می دهد.

خداحافظی زلاتان با ال‌ای‌گلکسی؛ بروید بیس بال تماشا کنید

به گزارش "ورزش سه"، زلاتان که در فصل اخیر 30 گل برای ال ای گلکسی به ثمر رساند، سال گذشته قراردادی یک ساله به ارزش 7.2 میلیون دلار با این باشگاه امضا کرد که ماه آینده به پایان می رسد.

او بعد از شکست تیمش مقابل لس آنجلس اف سی در نیمه نهایی کنفرانس غرب، اعلام کرد که احتمالا به حضورش در ال ای گلکسی پایان خواهد داد و امشب با انتشار پستی در توئیتر، این موضوع را تایید کرد.

او در صفحه توئیترش نوشت:" من به اینجا آمدم، ام ال اس را دیدم و به تسخیر درآوردم، ممنونم از لس آنجلس گلکسی که یکبار دیگر اجازه داد احساس کنم که هنوز سرپا هستم. شما زلاتان خواستید، من به شما زلاتان دادم، حالا برگردید و بیس‌بال تماشا کنید."

 

1451618

 

در این مدت شایعاتی در مورد مقصد بعدی زلاتان منتشر شد؛ از جمله گفته می شود او احتمالا به میلان، باشگاهی که بین سال های 2010 تا 2012 پیراهن آن را بر تن کرد، باز می گردد.

زلاتان در 58 دیداری که در دو فصل برای ال ای گلکسی انجام داد، 53 گل به ثمر رساند. او در حالی به چنین آماری دست یافت که بعد از یک عمل جراحی سخت روی زانویش، به رقابت ها برگشت.

دیدگاه‌ها