کد خبر : 1649733 | 23 آبان 1398 ساعت 10:40 | 28.9K بازدید | 0 دیدگاه

سوارز: ورود یک شماره 9 دیگر به بارسا عجیب نیست

لوئیس سوارز می‌‌گوید مصمم است تمام تلاش خود را برای درخشش با پیراهن بارسا انجام دهد ولی ممکن است بارسا در کنار او یک مهاجم شماره 9 دیگر هم استخدام کند.

سوارز: ورود یک شماره 9 دیگر به بارسا عجیب نیست

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس سوارز، مهاجم اروگوئه‌ای بارسلونا که این اواخر با انتقاداتی از طرف هواداران این تیم روبرو شده می‌گوید اگر بارسا علاوه بر او یک مهاجم شماره 9 دیگر هم استخدام کند جای تعجب نخواهد داشت.

 

سوارز که در سال 2014 لیورپول را ترک کرد و راهی بارسلونا شد امسال ششمین فصل حضورش در این تیم کاتالان را تجربه می‌کند. سوارز که در اواخر پیوستن به بارسا به خاطر عملکرد جنجالی‌اش در جام جهانی 2014 با اروگوئه با انتقادهایی مواجه بود در این مدت با پیراهن بارسلونا موفق شده جنجالها را پشت سر بگذارد و جایگاه خود را به عنوان یکی از بهترین مهاجمین دنیا تثبیت کند.

 

1451650

 

سوارز می‌گوید با اینکه بازی برای بارسلونا هیچوقت ساده نیست ولی او تمام تلاشش را می‌کند تا ثابت کند که برای این تیم مهره باارزشی است. سوارز اما در ادامه می‌گوید این احتمال وجود دارد که باشگاه کاتالان در کنار او به دنبال جذب یک مهاجم شماره 9 دیگر باشد.

 

سوارز در این باره گفت:" انتظاراتی که بازیکنان بارسا با آن روبرو هستند فوق‌العاده بالا است. شما هر سه روز باید محک بخورید و اگر حتی یک بازی بد داشته باشید بخشیده نخواهید شد. بازی کردن در باشگاهی مثل بارسا ساده نیست و هر بازیکنی باید با این شرایط سازگار شده و جایگاهش را با تلاش بدست بیاورد".

 

ستاره اروگوئه‌ای بارسلونا در ادامه گفت:" اگر باشگاه به دنبال یک مهاجم شماره 9 دیگر باشد و بخواهد مهاجم دیگری با تخصص پست شماره 9 به تیم اضافه کند، اتفاق عجیبی نخواهد افتاد. این واقعیت فوتبال است. زمانی خواهد رسید که سن و سال من اجازه نخواهد داد که برای بارسا در آن سطحی که باید کار کنم ولی من تا زمانی که بتوانم و قدرت ادامه داشته باشم، تلاش خواهم کرد".

 

 

دیدگاه‌ها