کد خبر : 1649739 | 23 آبان 1398 ساعت 11:20 | 44.5K بازدید | 0 دیدگاه

نگرانی چلسی از تعریف‌های ستاره برزیلی از مسی

رسانه‌های انگلیسی می‌گویند ویلیان، ستاره برزیلی چلسی با صحبتهای اخیرش درباره مسی در واقع قصد داشته سیگنال مثبتی به باشگاه بارسلونا ارسال کند.

نگرانی چلسی از تعریف‌های ستاره برزیلی از مسی

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه اخیرا شایعاتی درباره تمایل باشگاه بارسلونا به جذب ویلیان، ستاره برزیلی چلسی در پایان فصل جاری مطرح شده بود، صحبتهای او که در کمپ تمرینی تیم ملی برزیل به سر می‌برد، درباره لیونل مسی و تعریف و تمجیدهایش از ستاره آرژانتینی بارسا، رسانه‌های انگلیسی را به این نتیجه رسانده که ویلیان با این حرفها سیگنال مثبتی برای بارسا ارسال کرده است.

 

1451657

 

قرارداد ویلیان 31ساله با چلسی در انتهای فصل جاری به پایان می‌رسد و این در حالی است که بارسلونا تابستان گذشته هم چندین پیشنهاد برای جذب او به چلسی ارائه داد ولی همه پیشنهادات توسط آبی‌های لندن رد شد.

 

صحبتهای ویلیان که باعث نگرانی هواداران چلسی شده اخیرا و زمانی منتشر شد که او در کمپ تیم ملی برزیل برای یک بازی دوستانه با آرژانتین به سر می‌برد. ویلیان در یک مصاحبه گفته بود:" لیونل مسی بازیکن بزرگی است. او بهترین بازیکن دنیا است. ولی ما قبلا هم با آرژانتین بازی کرده‌ایم و این بازی هم فرقی با آنها نخواهد داشت. ما باید خیلی مراقب مسی باشیم. باید فضاهای او را ببندیم ولی نمی‌توانیم چند نفر را فقط مامور گرفتنش کنیم. ما باید با همکاری هم فضاهای حرکت مسی را ببندیم".

 

دیدگاه‌ها