کد خبر : 1649602 | 22 آبان 1398 ساعت 13:50 | 70.3K بازدید | 0 دیدگاه

بارسلونا این بار دیگر ویلیان را رها نمی‌کند(عکس)

موندو دپورتیوو می‌گوید بارسلونا به دنبال جذب ویلیان، مهاجم برزیلی چلسی است و می‌داند که ویلیان می‌تواند تابستان آینده به عنوان بازیکن آزاد به نوکمپ منتقل شود.

بارسلونا این بار دیگر ویلیان را رها نمی‌کند(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه اسپانیایی موندو دپورتیوو در گزارشی مدعی شد باشگاه بارسلونا بار دیگر به دنبال جذب ویلیان، مهاجم برزیلی چلسی است. ویلیان از مدتها پیش یکی از اهداف بارسا در فصلهای نقل و انتقالات بوده ولی حالا که قرارداد او با چلسی در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد، بارسا معتقد است بهترین فرصت را برای جذب او در اختیار خواهد داشت.

 

1451508

 

بارسا عزم خود را جزم کرده که در تابستان آتی ویلیان را به عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرد و برای اینکه باشگاه دیگری در این میان دردسرسازی نکند، قصد دارد در ماه ژانویه با ویلیان پیش‌قرارداد امضا کند.

 

بارسلونا پیش از این هم خواهان به خدمت گرفتن ویلیان شده ولی با سد مخالفت چلسی مواجه شده بود. بلوگرانا در تابستان 2017 برای جذب این مهاجم برزیلی اقدام کرد ولی بعد از مخالفت چلسی با انتقال ویلیان، مالکوم را به جای او جذب کرد.

 

1451509

 

ویلیان در فصل جاری برای تیم فرانک لمپارد بازی‌های درخشانی انجام داده و در حالیکه چلسی توانسته به رتبه جدول لیگ برتر صعود کند برای آبی‌پوشان لندنی سه گل به ثمر رسانده. این ادعاهای موندو دپورتیوو در حالی مطرح می‌شود که فرانک لمپارد اخیرا گفته بود می‌خواهد ویلیان با چلسی قراردادی جدید امضا کرده و در استنفورد بریج ماندگار شود.

 

1451510

 

دیدگاه‌ها