کد خبر : 1649760 | 23 آبان 1398 ساعت 12:38 | 12.6K بازدید | 0 دیدگاه

انوش: در تاجیکستان احساس میزبانی می کنیم

افغانستان امروز در چهارهمین دیدار خود در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 در استادیوم شهر دوشنبه پذیرای تیم هند خواهد بود. تیمی که تا به اینجای کار 3 امتیاز اندوخته و تیم سوم گروه E بشمار می رود.

انوش: در تاجیکستان احساس میزبانی می کنیم

به گزارش "ورزش سه"، انوش دستگیر – سرمربی تیم ملی افغانستان پیرامون این بازی می گوید:« بازیکن مصدوم نداریم. فقط نجیم حیدری و مصطفی آزادزوی مصدوم هستند. البته این بازیکنان از قبل مصدوم بودند و در بازی پیش رو ذهنیت استفاده از آنها را نداشتیم. دیگر بازیکنان تیم از نظر بدنی و شرایط روحی و روانی در وضعیت خوبی بسر می برند. باید به این نکته اشاره کنم که ما امتیاز بیشتری نسبت به تیم هند به دست آورده ایم و از سویی بازی در شهر دوشنبه حس میزبانی را به ما انتقال می دهد و گویی در خانه بازی می کنیم. هم چنین بازیکنان تیم ملی افغانستان به شرایط بازی در چمن مصنوعی آشنا هستند و این کار را برای ما راحت تر خواهد کرد.

 

سرمربی تیم ملی افغانستان هم چنین به این نکته اشاره کرد: « ما در بازی با هند ارائه گر بازی تهاجمی خواهیم بود. در این موضوع تردیدی نداشته باشید. قطعا این بازی یک بازی خوب از آب درخواهد آمد. به این دلیل که شرایط روحی و روانی تیم ما خوب است.از همه مهمتر ما تا اکنون در تاجیکستان شکست نداشته ایم و تیم ملی در یک سال و نیم اخیر در شرایط خوبی بسر می برده است.»

 

دیدگاه‌ها