کد خبر : 1649775 | 23 آبان 1398 ساعت 14:13 | 41.8K بازدید | 0 دیدگاه

پیکه: آنسو فاتی و آلبا با پدرانشان سر تمرین می‌آیند!

در بخشی از تبلیغات جام دیویس در اسپانیا یک برنامه تلویزیونی، جرارد پیکه را به زمین تنیس کاخا ماجیکا که این تورتمنت در آن برگزار می‌شود دعوت کرد و با او به گفتگو نشست.

پیکه: آنسو فاتی و آلبا با پدرانشان سر تمرین می‌آیند!

به گزارش "ورزش سه"، شهر مادرید اسپانیا به زودی میزبان تورنمنت تنیس جام دیویس خواهد بود. برنامه تلویزیونی مشهور لا رزیستانسا که از تلویزیون موی‌استار این کشور پخش می‌شود در راه آماده‌سازی برای میزبانی این تورنمنت در یک برنامه ویژه از جرارد پیکه دعوت کرد بود تا در سالن مرکزی کاخا ماجیکا که محل برگزاری تورنمنت جام دیویس خواهد بود به سوالات مجری برنامه پاسخ دهد.

 

1451715

 

یکی از اولین سوالاتی که داوید برونکانو مجری برنامه از جرارد پیکه، مدافع مشهور بارسلونا پرسید درباره غذای آنسو فاتی، پدیده جوان این تیم بود. سوالی که از پیکه پرسیده شد در واقع این بود که آنسو فاتی در مجموعه بارسلونا به عنوان صبحانه چه می‌خورد؟

 

پیکه در پاسخ گفت:" من چه می‌دانم. فکر کنم کورن‌فلیکس با شیر. تا حالا هیچوقت راجع به اینکه آنسو فاتی برای صبحانه چه می‌خورد فکر نکرده بودم".

 

1451716

 

سوال عجیب دیگر مجری برنامه از پیکه که به نظر بعضی از هواداران بارسلونا تحقیرآمیز آمده این بود که آیا آنسو فاتی با اتوبوس زردرنگ سرویس مدرسه سر تمرینهای بارسلونا حاضر می‌شود یا نه.

 

پیکه اما با آرامش به این سوال پاسخ داده و توضیح داد که پدر آنسو فاتی او را سر تمرین می‌آورد. پیکه البته در ادامه به نکته جالب دیگری هم اشاره کرد که کمتر کسی از آن خبر داشت. پیکه در این برنامه گفت که جوردی آلبا دیگر ستاره بارسلونا هم چون خودش گواهینامه رانندگی ندارد همیشه پدرش یا برادرش او را سر تمرین می‌رسانند.

 

دیدگاه‌ها