کد خبر : 1649822 | 23 آبان 1398 ساعت 19:23 | 63.4K بازدید | 0 دیدگاه

شجاعی و اخراجی به قیمت شکست ایران

داور سریلانکایی با تصمیمی جنجالی کاپیتان ایران را در دقیقه 83 از زمین اخراج کرد تا ایران دقایق باقیمانده را با یک بازیکن کمتر برابر عراق ادامه دهد.

به گزارش "ورزش سه"، مسعود شجاعی که در نیمه اول دیدار مقابل عراق از داور سریلانکایی این بازی یک کارت زرد دریافت کرده بود، در لحظات پایانی با دریافت دومین کارت خود، زمین بازی را به سمت رختکن ترک کرد.


دیدار پرخطا و خشن عراق و ایران که با دریافت کارت های پیاپی از سوی دو تیم همراه شده، در نهایت با اخراج کاپیتان مسعود، تصمیم عجیبی از سوی دیلان پریرا در پی داشت. این داور سریلانکایی که بارها می‌توانست روی حرکات خشن بازیکنان عراقی، شرایط برای اخراج بازیکنان کاتانج را فراهم سازد، روی یک حرکت شجاعی و خطای ناخواسته کاپیتان ایران، تصمیم به دادن کارت دوم و اخراج این بازیکن گرفت.


شجاعی که قصد داشت توپ را روی هوا از بالای سر امجد عطوان عبور دهد، در ادامه ضربه پایانی اش به پای بازیکن عراقی برخورد داشت که داور با قطع بازی و اعلام خطا، یک کارت زرد به شجاعی داد و او را از زمین بازی اخراج کرد.

 

1451783

 

1451782


شجاعی که این اخراج را باور نداشت لحظاتی را به دنبال این بود تا تصمیم داور را تغییر دهد و به توضیح برخوردش پرداخت و این در حالی بود که عراقی‌ها نیز سعی در تحت تاثیر قراردادن و عصبی کردن این بازیکن داشتند. در نهایت مسعود شجاعی با مشایعت بازیکن دیگر راهی رختکن شد و در بازی بعدی نیز قادر به همراهی ایران نخواهد بود. مرتضی پورعلی گنجی دیگر بازیکنی بود که به دلیل دریافت دومین کارت خود در این تورنمنت، بازی بعدی ایران را از دست داده بود.

 

1451781


10نفره شدن ایران در لحظات پایانی باعث خودباوری بیشتر عراق برای نزدیک شدن به دروازه ایران شد و در نهایت نیز روی یک ضربه ارسالی از کرنر، علیرضا بیرانوند تسلیم شد و عراقی ها به دومین گل خود دست یافت.

دیدگاه‌ها