کد خبر : 1649874 | 24 آبان 1398 ساعت 09:20 | 17.1K بازدید | 0 دیدگاه

هری کین، گلزن‌ترین کاپیتان تاریخ تیم ملی انگلیس شد

هری کین با هت‌تریک کردن در بازی انگلیس و مونته‌نگرو که با پیروزی 7-0 انگلیسی‌ها به پایان رسید، به گلزن‌ترین کاپیتان فیکس تاریخ تیم ملی انگلیس تبدیل شد.

هری کین، گلزن‌ترین کاپیتان تاریخ تیم ملی انگلیس شد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از پیروزی 7-0 تیم ملی انگلیس مقابل مونته‌نگرو که دیشب در جریان رقابت های انتخابی یورو2020 و در ورزشگاه ومبلی اتفاق افتاد، هری کین، کاپیتان سه‌شیرها که در این بازی موفق به هت‌تریک شد، عنوان گلزن‌ترین کاپیتان فیکس تاریخ تیم ملی انگلیس را به خود اختصاص داد.

 

1451844

 

انگلیس با این پیروزی مقتدرانه صعود خود را به رقابت های یورو2020 را قطعی کرد. هری کین، ستاره بی چون و چرای نمایش مقتدرانه دیشب انگلیس بود و با سه گلی که در نیمه اول مسابقه در دقایق 18، 24 و 37 به ثمر رساند تنها در کمتر از 20 دقیقه موفق به هت‌تریک شد تا هم به گلزن‌ترین کاپیتان فیکس تاریخ تیم ملی انگلیس تبدیل شود و هم موفق شود در دو بازی پیاپی در ومبلی هت‌تریک کند و از این نظر هم رکوردی را به نام خود به ثبت برساند. هری کین در بازی قبلی سه‌شیرها مقابل بلغارستان در ومبلی هم هت‌تریک کرده بود.

 

1451843

 

هری کین گذشته از این در فهرست کلی بهترین گلزنان تاریخ تیم ملی انگلیس هم از رتبه دوازدهم به رتبه ششم صعود کرد و ستاره‌هایی مثل استیو بلومر، ویوین وودوارد، فرانک لمپارد، تام فینی، آلن شیرر و نت لافت‌هاوس را پشت سر گذاشت.

 

هری کین حالا تا رسیدن به رکورد مایکل اوون که رتبه پنجم این جدول را در اختیار دارد 9 گل فاصله دارد و اگر بتواند 22 گل دیگر برای تیم ملی کشورش به ثمر برساند به وین رونی، بهترین گلزن تاریخ تیم ملی انگلیس خواهد رسید.

 

دیدگاه‌ها