کد خبر : 1649875 | 24 آبان 1398 ساعت 09:40 | 26.6K بازدید | 0 دیدگاه

هو شدن گومز در حضور استرلینگ، در ورزشگاه ومبلی

در جریان دیدار دیشب انگلیس و مونته‌نگرو، جو گومز مدافع ملی‌پوش لیورپول به دلیل درگیری‌ اخیرش با رحیم استرلینگ از سوی بخشی از تماشاچیان انگلیسی هو شد.

هو شدن گومز در حضور استرلینگ، در ورزشگاه ومبلی

به گزارش "ورزش سه"، در جریان پیروزی 7-0 انگلیس مقابل مونته‌نگرو که دیشب در ورزشگاه ومبلی اتفاق افتاد، جو گومز مدافع لیورپول که در روزهای اخیر به دلیل درگیری‌اش با رحیم استرلینگ در کمپ تمرینی تیم ملی باعث خط خوردن نام او از فهرست تیم شده بود، زمانی که در نیمه دوم به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت از طرف بخشی از سکوهای ومبلی هو شد.

 

1451848

 

ماجرای درگیری این دو در کمپ تمرینی تیم ملی به سابقه درگیری‌شان در دیدار منچسترسیتی و لیورپول برمی‌گشت. زمانی که در نیمه دوم آن بازی که در آنفیلد با پیروزی 3-1 شاگردان کلوپ به پایان رسید استرلینگ و گومز با هم درگیری فیزیکی پیدا کردند. درگیری‌ای که فردای آن روز به کمپ تمرینی تیم ملی کشید و باعث شد نام استرلینگ از طرف ساوت‌گیت از فهرست تیم ملی برای بازی با مونته‌نگرو خط بخورد.

 

رحیم استرلینگ دیشب در سکوهای ومبلی حضور یافت تا از نزدیک شاهد بازی تیم ملی کشورش باشد و با وجود اینکه در زمان ورود به میدان جو گومز بخشی از سکوها در حال هو کردن او بودند، دوربین‌ها نشان دادند که استرلینگ در حال تشویق او و دست زدن برای هم‌تیمی‌اش در تیم ملی است.

 

1451847

 

در حالی که انگلیس با نتیجه 6-0 از حریف خود پیش افتاده بود و 20 دقیقه تا پایان بازی زمان باقی مانده بود، به دستور ساوت‌گیت جو گومز به میدان رفت تا میسون ماونت، ستاره جوان چلسی از زمین بیرون بیاید. اما هم زمان با انجام این تعویض بخش‌هایی از ورزشگاه گومز را هو کردند و این از تلویزیون‌ها قابل شنیدن بود. در ادامه بازی هم هر وقت گومز صاحب توپ می‌شد بخشی از سکوها همچنان به هو کردن او می‌پرداختند.

 

دیدگاه‌ها