کد خبر : 1649882 | 24 آبان 1398 ساعت 10:32 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

به روایت گریزمان و ژیرو

صحبت‌های بین دو نیمه دشان؛ عامل پیروزی فرانسه

آنتوان گریزمان و اولیویه ژیرو دو ستاره فرانسه مدعی شدند صحبت های دیدیه دشان در رختکن فرانسه بین دو نیمه بازی مقابل مولدوای، نقش مهمی در پیروزی فرانسوی‌ها در این بازی داشته.

صحبت‌های بین دو نیمه دشان؛ عامل پیروزی فرانسه

به گزارش "ورزش سه"، فرانسه دیشب در خانه خود موفق شد با پیروزی 2-1 مقابل مولداوی در مقدماتی یورو2020 جواز صعود به مرحله نهایی این رقابت ها را به دست بیاورد. اما فرانسوی‌ها در نیمه اول نمایش خوبی نداشتند و بعد از بازی، دو ستاره فرانسه آنتوان گریزمان و اولیویه ژیرو گفتند صحبت های روحیه‌بخش دیدیه دشان سرمربی‌شان بین دو نیمه عامل مهمی در بازی خوب خروس‌ها در نیمه دوم و پیروزی‌شان در این بازی بوده است.

 

پیش از شروع بازی دیشب فرانسه و مولداوی در استاد دو فرانس، تساوی بدون گل ترکیه و ایسلند در دیداری که قبل از این بازی برگزار شده بود، صعود فرانسوی‌ها به مرحله نهایی یورو2020 را قطعی کرده بود، اما فرانسوی‌ها می‌خواستند صدرنشینی‌شان را در این گروه قطعی کنند.

 

1451857

بازی دو تیم در نیمه اول با تساوی 1-1 به پایان رسید ولی فرانسوی‌ها در این نیمه نمایش دلچسبی نداشتند. خروس‌ها اما در نیمه دوم کیفیت به مراتب بهتری داشتند و در دقیقه 79 اولیویه ژیرو موفق شد از روی نقطه پنالتی آنها را از حریف پیش بیندازد تا بازی با نتیجه 2-1 به سود فرانسه به پایان برسد.

 

ژیرو و گریزمان دو بازیکن فرانسه بعد از بازی گفتند که صحبت های دیدیه دشان بین دو نیمه نقش مهمی در این پیروزی داشته. ژیرو در این باره گفت:" هم من و هم بازیکنان دیگر فرانسه قبل از پنالتی می‌توانستند گلزنی کنند. ما بازی را آن طور که باید، خوب شروع نکردیم و در نیمه اول نه به اندازه کافی هجومی بودیم و نه در دوئل‌ها موفق می‌شدیم و نه در تصمیم‌گیری خوب عمل می‌کردیم. ولی در نیمه دوم به مراتب تهاجمی‌تر و دقیق‌تر کار کردیم و به این ترتیب فرصت‌های زیادی خلق کردیم. مربی ما بین دو نیمه تاکید کرد که باید راه‌حل‌های درست را به کار ببندیم و مهاجمین تیم باید تحرک بیشتری داشته باشند و با گوش دادن به حرف های او بود که در نیمه دوم فرصت های به مراتب بیشتری خلق کردیم".

1451858

گریزمان هم در این باره گفت:" این درست است که ما بازی خوبی نداشتیم به خصوص در نیمه اول. سرمربی ما بین دو نیمه با صحبت هایش به ما روحیه داد و به همین خاطر بود که در نیمه دوم بهتر شدیم".

 

 

دیدگاه‌ها