کد خبر : 1649896 | 24 آبان 1398 ساعت 11:55 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

کین: دعوای داخلی در تیم ملی انگلیس به تاریخ پیوسته

هری کین بعد از هت‌تریک کردن در پیروزی 7-0 انگلیس بر مونته‌نگرو از نمایش تیمش تمجید کرد و گفت تنش ناشی از دعوای استرلینگ و گومز در تیم ملی به تاریخ پیوسته و دیگر موضوعیت ندارد.

کین: دعوای داخلی در تیم ملی انگلیس به تاریخ پیوسته

به گزارش "ورزش سه"، هری کین، کاپیتان تیم ملی انگلیس که دیشب در جریان پیروزی درخشان 7-0 سه‌شیرها مقابل مونته‌نگرو موفق به هت‌تریک شد در پایان بازی گفت نمایش خارق‌العاده انگلیس در این بازی نشان دهنده وضعیت عالی تیم تحت هدایت گرت ساوت‌گیت است و این بازی درخشان ثابت کرده که تنش ناشی از دعوای دو بازیکن این تیم رحیم استرلینگ و جو گومز، تمام شده و به تاریخ پیوسته است.

 

1451878

 

هری کین در حالی این حرف را زد که در این بازی زمانی که جو گومز در نیمه دوم به عنوان بازیکن تعویضی به میدان فرستاده شد از طرف بخشی از سکوهای ومبلی هو شد. این در حالی بود که استرلینگ که به دلیل درگیری با گومز نامش از تیم ملی خط خورده بود بازی را از روی سکوها تماشا می‌کرد.

 

ولی هری کین در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" ما به عنوان یک تیم منجسم در این باره تصمیم گرفتیم و مساله را حل کردیم. سرمربی ما با من و چند نفر از بازیکنان قدیمی صحبت کرد و با هم تصمیم گرفتیم که موضوع را فیصله بدهیم. استرلینگ همین طور که می‌دانید عذرخواهی کرده. از این اتفاق‌ها می‌افتد و فراموش می‌شود. این پیروزی درخشان راه خوبی بود که نشان دهیم آن ماجرا دیگر تمام شده و به تاریخ پیوسته".

 

1451874

 

کاپیتان تیم ملی انگلیس در ادامه گفت:" در تیم ملی اتفاقی افتاد که خیلی خوب به آن واکنش نشان داده شد و مدیریت شد. ما می‌خواستیم امروز یک برد خوب به دست بیاوریم و همین کار را هم کردیم".

 

دیدگاه‌ها