کد خبر : 1649902 | 24 آبان 1398 ساعت 12:40 | 26.2K بازدید | 0 دیدگاه

نمایشگر کنار زمین VAR در انگلیس دوباره رد شد

در جلسه باشگاه‌های لیگ برتری با سازمان لیگ برتر مقرر شد تصاویر VAR از تلویزیون بزرگ ورزشگاه برای هواداران پخش شود ولی در کنار زمین همچنان از مانیتور برای داور استفاده نخواهد شد.

نمایشگر کنار زمین VAR در انگلیس دوباره رد شد

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس انتظار داشتند در جلسه‌ای که با مدیران سازمان لیگ برتر و کمیته داوران لیگ برتر جزیره دارند تغییرات عمده‌ای در استفاده از VAR در ادامه فصل به وجود بیاید ولی در نهایت تصمیم بر این شد که تغییرات عمده‌ای در کار نباشد. یکی از مهمترین تغییرات پخش تصاویر VAR از تلویزیون‌های بزرگ استادیوم برای هواداران است ولی همچنان از قرار گرفتن مانیتورهای کنار زمین برای داورها اجتناب خواهد شد.

 

1451887

 

در جلسه طولانی و پر از اختلاف نظر دیروز باشگاه‌های لیگ برتری برای ایجاد تغییرات در سیستم VAR تلاش کردند و در نهایت مقرر شد که از ماه آینده میلادی، تلویزیون‌های بزرگ ورزشگاه به هواداران نشان دهند که صحنه به چه دلیلی در حال بررسی با VAR است، مثلا به دلیل خطای هند یا خطای عادی.

 

1451884

 

در نهایت اعلام شد با اینکه هم باشگاه‌ها و هم کمیته داوران لیگ برتر هر دو موافق بودند که باید تغییرات گسترده‌ای با هدف ارتقای سیستم VAR در این سیستم به وجود بیاید ولی دو طرف بعد از بحث و تبادل نظر به این نتیجه رسیدند که اعمال تغییرات از میانه فصل ممکن است به کل رقابت‌های لیگ برتر صدمه بزند.

 

1451885

 

در عین حال در این جلسه مقرر شده که سازمان لیگ برتر انگلیس به تحقیقات بیشتر در این زمینه و دریافت بازخورد از هواداران و باشگاه‌ها ادامه دهد و سیستم کمک‌داور ویدیویی را به دقت و به صورت پیوسته مورد ارزیابی و تحلیل قرار دهد.

 

دیدگاه‌ها