کد خبر : 1649941 | 24 آبان 1398 ساعت 16:54 | 53K بازدید | 0 دیدگاه

رحمتی هم ناجی شاگردان یحیی، هم پیروز در دوئل استقلالی‌ها!

نیمه نخست دیدار معوقه هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران میان شهر خودرو خراسان و گل گهر سیرجان با تساوی بدون گل به پایان رسید.

رحمتی هم ناجی شاگردان یحیی، هم پیروز در دوئل استقلالی‌ها!

به گزارش "ورزش سه" از ساعت 15:45 امروز (جمعه) در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد و در حالی‌که هواداران بسیار اندکی از شهر خودرو برای حمایت از تیم‌شان به ورزشگاه آمده بودند، شاگردان گل محمدی به مصاف گل گهر سیرجان رفتند؛ در پایان نیمه نخست تقابل دو تیم، توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد اما عملکرد سید مهدی رحمتی فوق العاده درخشان بود و توانست با واکنش های دیدنی خود مانع از فروپاشی دروازه شهر خودرو شود.

 

او در این نیمه، یک موقعیت تک به تک که حاصل اشتباه علی نعمتی بود را از هم‌بازی سابق خود بهنام برزای با واکنشی دیدنی مهار کند و در فرصتی دیگر شوت سرکش بازیکنان گل گهر را از درون محوطه جریمه شهر خودرو، به شکلی تماشایی دفع کرد تا امید برای کسب پیروزی و رسیدن به صدر جدول برای شاگردان یحیی باقی بماند.

 

بازی تا پایان نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید و باید دید در پایان این دیدار معوقه، آیا شهر خودرویی‌ها با کسب پیروزی موفق به صعود به صدر جدول خواهند شد یا شاگردان مجید جلالی امتیازی ارزشمند را از مشهد با خود به سوغات خواهند برد؟

دیدگاه‌ها