کد خبر : 1649943 | 24 آبان 1398 ساعت 16:40 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

فجرسپاسی شیراز 1 - بادران 1؛

لیگ‌یک/ تساوی مدعیان در چمن مصنوعی دستغیب

دیدار دو تیم مدعی فجرسپاسی شیراز و بادران در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

لیگ‌یک/ تساوی مدعیان در چمن مصنوعی دستغیب

 

به گزارش "ورزش سه"، هفته سیزدهم رقابت های لیگ یک در شرایطی برگزار شد که در یکی از مهم ترین بازی ها، تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز در خانه میزبان بادران بود.


یکی از نکات عجیب در مورد این مسابقه، تغییر محل میزبانی شیرازی ها بود. آنها بازی های گذشته اشان را بیشتر در ورزشگاه حافظیه به میدان می رفتند ولی در این مسابقه ترجیح دادند تا در ورزشگاه دستغیب که چمن مصنوعی دارد از شاگردان کاظمی میزبانی کنند که این موضوع البته با ناراحتی تیم مهمان هم همراه شده بود.


در این بازی که با تساوی یک بر یک خاتمه یافت، ابتدا این تیم میزبان بود که در دقیقه 30 و روی یک کار تیمی در محوطه جریمه، توپ را به مهدی امینی رساند و سپس این بازیکن پاسی در عرض برای بابامحمدی ارسال کرد تا این بازیکن دروازه تیم میزبان را بازکند.

 

طی نیمه اول شرایط برای بادرانی ها که در این هفته ها مصدومان زیادی دارند زیاد خوب پیش نرفت تا کاظمی مجبور شود پیش از پایان نیمه اول، یاسر درویشی و کیوان امرایی دو بازیکن باتجربه اش را به دلیل مصدومیت تعویض و از ایمان غلامی و عرفان پورفراز استفاده کند که البته پورفراز توانست در دقیقه 48 روی ارسال یوسف سیف پناهی از جناح چپ، با ضربه سری که روی تیرک اول زد، دروازه تیم میزبان را باز کند.


در ادامه این تیم بادران بود که تسلط بیشتری بر بازی داشت ولی نتوانست به گل برسد تا دو تیم با تقسیم امتیازات از زمین مسابقه خارج شوند.


با این تساوی، دو تیم فجرسپاسی و بادران که هر دو مدعی صعود به لیگ برتر هستند، همچنان در رتبه های بالایی باقی ماندند؛ شاگردان مهابادی با 24 امتیاز رتبه چهارم را در پایان هفته سیزدهم در اختیار دارند و تیم بادران با 22 امتیاز یک رده پایین تر از این تیم در رتبه پنجم قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها