کد خبر : 1649996 | 24 آبان 1398 ساعت 23:40 | 25.9K بازدید | 0 دیدگاه

رسمی: ادامه فعالیت هانسی فلیک به عنوان سرمربی بایرن

باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرد که هانسی فلیک به فعالیتش به عنوان سرمربی در این باشگاه ادامه خواهد داد.

رسمی: ادامه فعالیت هانسی فلیک به عنوان سرمربی بایرن

به گزارش "ورزش سه"، علی رغم شایعاتی که در مورد احتمال حضور مربیانی مانند آرسن ونگر، ژوزه مورینیو و مکس آلگری در آلیانس آره نا وجود داشت، در نهایت این باشگاه تصمیم گرفت که فصل را با هانسی فلیک، دستیار نیکو کوواچ ادامه بدهد.

نتایج نه چندان خوب بایرن در این فصل و در نهایت شکست 5-1 مقابل آینتراخت فرانکفورت باعث شد تا مدیران این باشگاه به همکاری شان با کوواچ پایان بدهند.

 

1451998

 

پس از آن نام های مختلفی به عنوان گزینه هدایت بایرن مطرح شدند اما هیچ یک از آنها به واقعیت تبدیل نشدند و سرانجام امشب باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرد که به کار با هانسی فلیک ادامه می‌دهد.

کارل هاینس رومینیگه، نایب رئیس باشگاه بایرن مونیخ، در نشست سالانه اعضای باشگاه، گفت:" الی هوینس، حسن صالح حمیدزیچ و من بعد از دیدار مقابل دورتموند به طور عمومی اعلام کردیم که هانسی فلیک تا اطلاع بعدی مربی ما خواهد بود.

و برای اینکه هر شنبه از ما سوال نشود که آیا او در دیدار بعدی هم مربی ماست، به شما اعضای عزیز می گویم که تا اطلاع بعدی، حداقل تا کریسمس، او مسئول تیم خواهد بود و شاید هم بعد از آن نیز.

فلیک ایده های فوق العاده ای برای تمرینات و تاکتیک ها دارد. او رابطه بسیار خوبی با بازیکنان دارد و ما از حضور گرم او هم لذت می بریم. من با اطمینان می گویم: ما به هانسی فلیک اعتماد داریم."

 

 

1451976

 

 

اینستاگرام رسمی بایرن نیز با انتشار عکسی از این مربی نوشت:" ما به او اعتماد داریم. هانسی فلیک مربی بایرن مونیخ می ماند."

در دو دیداری که بایرن با هدایت فلیک به میدان رفت، ابتدا در لیگ قهرمانان مقابل المپیاکوس 2-0 پیروز شدند و سپس در دیدار حساس مقابل بروسیا دورتموند، با نتیجه درخشان 4-0 به برتری رسیدند.

به این ترتیب، فلیک 54 ساله در دیدارهای پیش روی بایرن مقابل فورتونا دوسلدورف، بایر لورکوزن، بروسیا مونشن گلادباخ، وردربرمن، فرایبورگ و وولفسبورگ در بوندس لیگا و همین طور مقابل ستاره سرخ بلگراد و تاتنهام، روی نیمکت باواریایی ها خواهد نشست.

فلیک بین سال های 1985 تا 1990، به عنوان بازیکن بیش از 100 بازی برای بایرن انجام داد و پیش از این به عنوان سرمربی، هدایت ویکتوریا بامنتال و هوفنهایم را برعهده داشت.

او بین سال های 2006 تا 2014 هم کمک یواخیم لوو در تیم ملی آلمان بود و کمک کرد تا ژرمن ها در جام جهانی برزیل به قهرمانی برسند.

دیدگاه‌ها