کد خبر : 1650056 | 25 آبان 1398 ساعت 11:41 | 40.1K بازدید | 0 دیدگاه

بحث بر سر پنالتی روی مسی؛ دایو بود یا نبود؟

گروه زیادی از هواداران فوتبال لیونل مسی را متهم می‌کنند که در دیدار دیشب آرژانتین و برزیل با دایو رفتن از داور بازی پنالتی گرفته، پنالتی‌ای که توسط آلیسون دفع شد ولی مسی در ریباند آن را تبدیل به گل کرد.

بحث بر سر پنالتی روی مسی؛ دایو بود یا نبود؟

به گزارش "ورزش سه"، آرژانتین و برزیل دیشب در عربستان سعودی و در استادیوم ملک سعود شهر جده در یک بازی دوستانه به مصاف هم رفتند. مسی یکی از جنجالی‌ترین چهره‌های این بازی بود که دست‌کم در دو صحنه خبرساز شد. یکی اشاره او به تیته سرمربی برزیل که تیته در پایان بازی اعلام کرد ستاره آرژانتینی به او گفته دهنش را ببنند. دومین صحنه بحث‌برانگیز مسی در بازی دیشب پنالتی‌ای بود که توسط داور به دلیل خطا روی او اعلام شد.

 

در این صحنه مسی در درگیری با الکس ساندرو، مدافع برزیل نقش زمین شد و داور مسابقه اعلام کرد که این صحنه خطای ساندرو روی مسی بوده و در نتیجه یک ضربه پنالتی به سود آرژانتین اعلام کرد. اما بعد از بازی گروه زیادی از هواداران فوتبال مدعی بودند که در این صحنه خطایی انجام نشده و مسی با دایو رفتن و شبیه‌سازی داور را به خطا انداخته و از او پنالتی گرفته است.

 

1452088

 

مسی شخصا پشت ضربه پنالتی اعلام شده ایستاد ولی آلیسون، دروازه‌بان ملی‌پوش برزیلی باشگاه لیورپول موفق شد شوت او را دفع کند، هر چند مسی در ریباند موفق شد توپ را وارد دروازه کند تا بازی با همین یک گل او با نتیجه 1-0 به سود آلبی‌سلسته پایان یابد.

 

1452087

 

1452092

 

1452089

 

1452091

 

 

 

 

دیدگاه‌ها