کد خبر : 1650058 | 25 آبان 1398 ساعت 11:55 | 20.6K بازدید | 0 دیدگاه

راموس: نمی خواهم به نیمکت نشینی عادت کنم

سرخیو راموس، کاپیتان تیم ملی اسپانیا، در جریان بازی دیشب اسپانیا مقابل مالت تعویض شد اما او می گوید که دوست ندارد به دیدن مسابقات از روی نیمکت عادت کند.

راموس: نمی خواهم به نیمکت نشینی عادت کنم

به گزارش "ورزش سه"، اسپانیا دیشب از سری مسابقات مقدماتی یورو 2020 میزبان مالت بود. شاگردان روبرت مورنو موفق شدند حریف خود را با نتیجه پر گل 7-0 شکست دهند و صعود خود را به رقابت های یورو قطعی کنند.

 

سرخیو راموس با حضور در بازی دیشب به 169 بازی ملی با پیراهن اسپانیا رسید. دیدار دیشب در ورزشگاه باشگاه کادیز برگزار شد و تماشاگران در این بازی حمایت ویژه ای از  کاپیتان لاروخا انجام دادند. راموس پس از پایان بازی گفت: " من بسیار خوشحال هستم. این پیروزی فوق العاده و ادای احترام به من، برایم بی نظیر بود. این یک شادی فوق العاده است؛ چه از نظر فردی و چه از لحاظ گروهی. من می خواهم از کادیز به خاطر حمایت شگفت انگیزش تشکر کنم. هواداران همیشه مهم هستند و در مقابل مالت نیز حمایت ویژه ای از ما انجام دادند. امیدوارم این اتفاق در دوشنبه و در ورزشگاه واندا متروپولیتانو نیز رخ دهد. "

 

راموس در ادامه گفت: " مالت از همان دقایق ابتدایی بسیار دفاعی کار کرد. ما اصرار داشتیم که از جناحین حمله کنیم و درنهایت موفق هم عمل کردیم. "

 

 

1452093

 

 

سرخیو راموس در دقیقه 60 تعویض شد و جای خود را به تورس داد. راموس در این باره گفت: " این موضوع به مربی و آزمایش های مختلفش باز می گردد اما با این وجود نمی خواهم به دیدن مسابقات از روی نیمکت عادت کنم."

دیدگاه‌ها