کد خبر : 1650073 | 25 آبان 1398 ساعت 13:10 | 47.3K بازدید | 0 دیدگاه

سردار آزمون در مثلث برمودا

ذوق‌زدگی کارتونیست عراقی از برد مقابل ایران

پیروزی عراق برابر تیم ملی ایران در حساس ترین بازی گروه C رقابت های مقدماتی به شدت مورد توجه گرفته و نوعی ذوق‌زدگی رسانه ای را برای عراقی‌ها به همراه داشته است.

ذوق‌زدگی کارتونیست عراقی از برد مقابل ایران

به گزارش" ورزش سه " عراق با برد برابر ایران با 10 امتیاز در صدرجدول رده بندی گروه و بالاتر از بحرین و ایران قرار گرفت. پیروزی این تیم برابر قوی ترین و مهمترین تیم گروه با واکنش های رسانه ای زیادی همراه بود و یک کارتونیست عراقی نیز با دستمایه قرار دادن سردار آزمون ستاره تیم ملی فوتبال و ناکامی اش برابر عراق اقدام به انتشار تصاویری در این رابطه کرده است.


اهمیت یک بازی


شاید برای عراقی ها بازی با ایران حساسیت و اهمیت بیشتری پیدا کرده بود. فیلم هایی که از شادی خیل عظیم تماشاگران در شهرهای مختلف این کشور منتشر شد و انگیزه بالای بازیکنان عراقی از این موضوع حکایت داشت، هر چند اتفاقات ناخوشایندی مثل بی احترامی به سرود ایران نیز از سوی آن ها رقم خورد.


با این وجود این بازی آن قدر برای عراقی ها اهمیت داشت که بعد از برد در فضای رسانه ای دست به ابتکار زده هر کس به نوعی نسبت به این پیروزی بزرگ واکنش نشان دهد.


در همین ارتباط یک کارتونیست عراقی در صفحه اینستاگرامی دو کارتون را در ارتباط با بازی ایران و عراق منتشر کرد که سردار آزمون در هر دو نقش اصلی را داشت. بی تردید شماره 20 تیم ملی ایران با بازی های درخشانش همراه تیم زنیت در لیگ روسیه و لیگ قهرمانان اروپا نه تنها ستاره تیم ملی ایران که یکی از مهمترین بازیکنان حال حاضر قاره آسیا است. او در بازی های برابر عراق پیش از این دو گل به عراقی ها زده بود.

 

1452118


سردار در محاصره


یکی از تصاویری که این کارتونیست عراقی طراحی کرده، سردار آزمون را نشان می دهد که در محاصره سه مدافع تیم عراق قرار گرفته است. سه مدافع تیم عراق در این تصویر سعد ناطق، احمد ابراهیم خلف و ریبین سولاقا هستند. نکته این تصویر که با تیتر"مثلث برمودا" منتشر شده این است که بازیکنان عراقی در ابعاد بسیار بزرگ و سردار در ابعادی کوچک تصویر شده اند. او با این کارتون به نمایش خوب مدافعان عراق و از کار انداختن ستاره تیم ملی ایران اشاره دارد.


اما کارتون دومی که این کارتونیست درباره بازی ایران و عراق در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده باز هم با موضوع سردار آزمون است. در این تصویر آزمون با چهره ای عصبانی و ناامید روی زمین نشسته است و روی دیوار پیرامون او تابلوهایی از جدال های سردار در لباس تیم ملی و مدافعان عراقی را نشان می دهد. تصویری که به همراه این متن منتشر شده است:"کابوس ها ادامه دارند... این داستان به پایان رسید، تمرکز ما از الان روی بحرین است."

 

دیدگاه‌ها