کد خبر : 1650077 | 25 آبان 1398 ساعت 13:30 | 17.5K بازدید | 0 دیدگاه

جو گومز و هندرسون؛ دو خط خورده تیم ملی انگلیس

جو گومز و جردن هندرسون به دلیل مصدومیت و بیماری قادر به حضور در تیم ملی انگلیس در آخرین دیدارش در مقدماتی یورو 2020 نیستند و نام‌شان توسط گرت‌ ساوت‌گیت خط خورده است.

جو گومز و هندرسون؛ دو خط خورده تیم ملی انگلیس

به گزارش "ورزش سه"، دو بازیکن لیورپولی تیم ملی انگلیس، جو گومز و جردن هندرسون در آخرین دیدار سه‌شیرها در مقدماتی یورو 2020 که فردا در مقابل کوزوو برگزار خواهد شد حضور نخواهند داشت.

 

گومز روز جمعه در جریان تمرین تیم ملی انگلیس از ناحیه زانو مصدوم شده و هندرسون هم همچنان به دلیل ابتلا به یک ویروس بیمار است. بیماری‌ای که باعث شد هندرسون در دیدار روز پنج شنبه انگلیس و مونته‌نگرو هم نتواند برای تیم ملی کشورش بازی کند.

 

1452127

 

بر اساس گزارش دیلی‌میل، جو گومز روز جمعه در جریان تمرین تیم ملی در برخوردی با کیه‌ران تریپیر مصدوم شده و با اینکه گمان می‌رود مصدومیت او جدی نباشد ولی ساوت‌گیت اعلام کرده که برای اطمینان در بازی بعدی از او استفاده نخواهد کرد.

 

1452126

 

تیم ملی انگلیس با اتشار یک بیانیه درباره این دو بازیکن گفت:" جردن هندرسون و جو گومز در دیدار تیم ملی انگلیس با کوزوو که روز یکشنبه در مقدماتی یورو2020 برگزار می‌شود شرکت نخواهند کرد. هندرسون به دلیل ابتلا به یک بیماری ویروسی که هنوز کامل درمان نشده نمی‌تواند به میدان برود، بیماری‌ای که پیش از پیوستن به کمپ تیم ملی به آن دچار شده بود. ولی جو گومز روز جمعه در جریان تمرین تیم ملی از ناحیه زانو آسیب دیده و کادر فنی تشخیص داده که بهتر است به همراه تیم به کوزوو سفر نکند".

 

دیدگاه‌ها