کد خبر : 1650082 | 25 آبان 1398 ساعت 13:50 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

گیگز: گرت بیل و جیمز مواظب باشند کارت زرد نگیرند

رایان گیگز، سرمربی ولز از ستاره‌های تیمش خواست در بازی امروز مقابل آذربایجان در مقدماتی یورو2020 آرامش خود را حفظ کرده و از دریافت کارت زرد بی‌دلیل خودداری کنند.

گیگز: گرت بیل و جیمز مواظب باشند کارت زرد نگیرند

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که تیم ملی ولز با هدایت رایان گیگز امروز در مقدماتی یورو2020 در جمهوری آذربایجان به مصاف تیم ملی این کشور می‌رود، گیگز از بازیکنان تیمش و به خصوص دو ستاره این تیم گرت بیل و دنیل جیمز که در صورت دریافت کارت زرد در این بازی قادر به حضور در اولین بازی ولز در یورو2020 نخواهند بود، خواست که با آرامش بازی کنند.

 

1452129

 

ولز برای اینکه بتواند به صورت اتوماتیک جواز حضور در مرحله نهایی یورو2020 را به دست بیاورد احتمالا باید دو بازی باقی مانده خود مقابل آذربایجان و مجارستان را با پیروزی پشت سر بگذارد ولی رایان گیگز سرمربی این تیم بیشتر نگران دو ستاره‌اش گرت بیل و دنیل جیمز است.

 

گیگز در آستانه دیدار امروز ولز با آذربایجان گفت:" انضباط تیمی بخش مهمی از پیروزی در بازی‌ها است. ما در عین حال بازیکنانی لازم داریم که در زمین با تمام قوا تلاش کنند ولی بدون اینکه دست به خطاهای احمقانه بزنند و بی‌دلیل کارت زرد بگیرند".

 

گرت بیل از زمان حضور در تساوی 1-1 ولز مقابل کرواسی در ماه گذشته میلادی برای تیم ملی کشورش بازی نکرده ولی به احتمال زیاد در دو دیدار باقیمانده در این مرحله برای تیم گیگز به میدان خواهد رفت.

 

دیدگاه‌ها