کد خبر : 1650090 | 25 آبان 1398 ساعت 14:10 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

ابهام در تمدید قرارداد سرمربی تیم ملی اسپانیا

لوئیس روبیالس رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا حاضر نشد در مورد تمدید قرارداد روبرت موره نو سرمربی لاروخا اظهارنظر صریحی داشته باشد.

ابهام در تمدید قرارداد سرمربی تیم ملی اسپانیا

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اسپانیا شب گذشته در شهر کادیز موفق شد با هفت گل بر مالت پیروز شود. لاروخا حالا با پیروزی بر رومانی حضورش در میان شش تیم سید اول یورو 2020 را قطعی خواهد کرد.

پس از مشکلات خانوادگی که برای لوئیس انریکه، سرمربی اسبق اسپانیا پیش آمد، فدراسیون فوتبال اسپانیا تصمیم گرفت با استعفای او موافقت کرده و سرمربیگری لاروخا را به دستیارش روبرت موره نو سپرد. او هم توانست کار صعود اسپانیا به یورو 2020 را نهایی کند، اما هنوز مشخص نیست که وضعیت آینده این مربی چگونه خواهد بود.

 

 

1452137

 

 

لوئیس روبیالس پس از برتری 7-0 اسپانیا بر مالت و در مورد احتمال تمدید قرارداد موره نو گفت:« قوانینی وجود دارند که می مانند و برخی دیگر لغو می شوند. ما دپارتمانی در این مورد داریم. وقتی دور مقدماتی به اتمام برسد، صحبت خواهیم کرد و تصمیم می گیریم که برای آینده چه بکنیم. ببینیم چه پیش می آید اما هنوز یک بازی دیگر در پیش داریم و نیاز به تعمق بیشتری حس می شود. باید ببینیم در نهایت تصمیم چه خواهد شد.»

 

روبیالس ادامه داد:« فعلا باید از برد 7-0 بر مالت و میزبانی عالی شهر کادیز لذت ببریم و باید بگویم که خوشحال و راضی به مادرید بر می گردیم. از نظر من موره نو کارش را خیلی خوب انجام داده و نیاز به صحبت بیشتر نیست.»

 

 

1451997

 

دیدگاه‌ها