کد خبر : 1650101 | 25 آبان 1398 ساعت 14:40 | 78K بازدید | 0 دیدگاه

در واکنش به غیبت خامس

کی‌روش: به من پول نمی دهند که گریه کنم

کارلوس کی‌روش معتقد است که غیبت خامس رودریگز نباید برای تیم ملی کلمبیا یک فاجعه تلقی شود و او برای این قضیه نباید زانوی غم بغل بگیرد.

کی‌روش: به من پول نمی دهند که گریه کنم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی کلمبیا با هدایت کارلوس کی‌روش بامداد امروز در دیداری دوستانه در هارد راک استادیوم آمریکا موفق شد با تک گل دقیقه 93 مورلوس برابر پرو به پیروزی دست پیدا کند. در دیداری که خامس رودریگز به دلیل مصدومیت زانوی پای چپ حضور نداشت.

کی‌روش معتقد است تیمش با قلب و روح خود بازی کرد و شایستگی این پیروزی را داشت.

 

 

1452152

 

 

سرمربی پرتغالی سابق تیم ملی ایران پس از برتری کلمبیا بر پرو گفت:« بازی را خوب شروع نکردیم. چند پاس اشتباه و توپ از دست دادن نزدیک بود برای مان مشکل ساز شود. در تمام 90 دقیقه یادم نمی آید که پرو روی حرکت تیمی خودش به موقعیت دست پیدا کرده باشد و تمام شانس های شان روی اشتباهات ما بود. در مجموع بازی سختی بود؛ چرا که در هر صورت با فینالیست کوپا آمه ریکا 2019 بازی داشتیم. در نیمه دوم خودمان را پیدا کردیم. و با ارائه یک بازی فداکارانه موفق به کسب پیروزی شدیم. در این مسابقه بازیکنانم قلب و روح شان را در زمین گذاشتند. هر چه از بازی می گذشت، تسلط و جدیت ما بیشتر می شد. جنگجویانه تر بازی کردیم و تیم برتر میدان بودیم. شاید حق مان بیشتر از یک گل نیز بود.»

 

 

1450312

 

 

کی‌روش در مورد غیبت خامس رودریگز گفت:« برای فوتبال خامس نهایت تحسین و احترام را قائل هستم ولی او شرایط بازی را نداشت. چه کاری می بایست انجام می دادم؟ بازی را با ده نفر شروع می کردیم چون خامس نبود؟ باید بهترین تیم را به زمین می فرستادم. تیمی سازماندهی شده و با درک بالایی از مفاهیم تاکتیکی. غیبت یک بازیکن نباید و نمی تواند برای یک تیم فاجعه باشد. غیبت یک بازیکن باید به عنوان چالش تلقی شود. مشکلی که باید با موفقیت آن را پشت سر گذاشت. چه کار باید می کردیم. گریه می کردیم؟ به من دستمزد نمی دهند که گریه کنم. به من برای پیروزی پول می دهند.»

 

 

دیدگاه‌ها