کد خبر : 1650127 | 25 آبان 1398 ساعت 16:56 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

آرمان گهر 1-1 آلومینیوم اراک

لیگ یک/ هوادران اراکی در انتظار ثبات آلومینیوم

تیم آلومینیوم اراک با دریافت گل در دقایق پایانی برد ارزشمندی را در بازی خارج از خانه از دست داد.

لیگ یک/ هوادران اراکی در انتظار ثبات آلومینیوم

به گزارش "ورزش ‌سه"،  از هفته سیزدهم مسابقات لیگ تیم آلومینیوم اراک در سیرجان به مصاف آرمان گهر رفت و با دریافت گل در دقایق آخر مسابقه از رسیدن به سه امتیاز حساس بازماند.


 این بازی در حالی شروع شد که آرمان گهر نیاز به برد داشت و آلومینیوم هم برای در کورس ماندن نیاز به کسب هر سه امتیاز داشت چرا که در هفته های گذشته با برد و باخت های یک هفته در میان متزلزل نشان داد.


با شروع مسابقه شاگردان فکری بازی را در دست گرفتند و با ارائه یک بازی منطقی در دقیقه 28 صاحب یک ضربه پنالتی شدند. این خطا را میثم مجیدی، کاپیتان با تجربه و گلزن این تیم وارد دروازه کرد تا نیمه اول با همین نتیجه به پایان برسد.
 
اما با شروع نیمه دوم سیرجانی‌ها برای جبران نتیجه به دست آمده وارد میدان شدند و از طرفی آلومینیوم نیز با ارائه یک دفاع منطقی مانع از باز شدن دروازه‌اش می‌شد. اما این مقاومت سرانجام در 90 شکسته شد. مرتضی حسین زاده با استفاده از موقعیت به دست آمده گل مساوی را وارد دروازه مهمان کرد تا این جدال با نتیجه تساوی به پایان برسد.

 
آلومینیوم با این نتیجه 21 امتیازی شد و در جایگاه ششم جدول قرار گرفت. جایگاهی که با هزینه های بالای آلومینیوم و‌ جذب بازیکنان خوب لیگ قطعا رضایت هواداران این تیم را به همراه ندارد و اگر میخواهد یک تیم مدعی باشد باید با ثبات بیشتری لیگ را ادامه دهد.


آرمان گهر نیز با 12 امتیاز به رده پانزدهم جدول سقوط کرد.

دیدگاه‌ها