کد خبر : 1650141 | 25 آبان 1398 ساعت 18:07 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

استعفای مارچلو لیپی از هدایت چین پذیرفته شد

اتحادیه فوتبال چین امروز با استعفای مارچلو لیپی سرمربی مشهور ایتالیایی خود موافقت کرد.

استعفای مارچلو لیپی از هدایت چین پذیرفته شد

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست 2-1 تیم ملی چین برابر سوریه در دور مقدماتی جام جهانی 2022 و جام ملت های آسیای 2023، مارچلو لیپی از سرمربیگری چین استعفا کرد.

چین پس از انجام 4 بازی و با کسب 7 امتیاز، پایین تر از تیم ملی سوریه قرار دارد که صدرنشین گروه است و 12 امتیاز اندوخته است.

شکست برابر سوریه پس از توقف برابر فیلیپین در نهایت باعث شد تا لیپی تصمیم به استعفا بگیرد.

 

 

1452192

 

 

لیپی در کنفرانس خبری خود اعلام کرد که تیمش برابر تیم های قدرتمند گروه توان نتیجه گیری ندارد و پس از شکست از سوریه دیگر قادر به ادامه همکاری با تیم ملی چین نیست و بازی با سوریه آخرین حضور او روی نیمکت این تیم بوده است. او با حالتی بسیار عصبانی و خشمگین این موضوع را مطرح کرد و بدون اینکه به ادامه سوالات خبرنگاران پاسخ دهد کنفرانس خبری را ترک کرد.

 

امروز اتحادیه فوتبال چین با انتشار بیانیه ای استعفای لیپی را پذیرفت و دومین مقطع حضور این سرمربی ایتالیایی در چین هم به اتمام رسید:« مارچلو لیپی استعفای خود را در نشست خبری پس از بازی با سوریه که به شکست ما انجامید، اعلام کرد. ما عمیقا از این نتیجه و نارضایتی هواداران فوتبال چین متاسف هستیم. اتحادیه به صورت جدی در صدد بازسازی تیم خواهد بود و سعی می کنیم به بهترین شکل خودمان را برای ادامه بازی ها در مقدماتی جام جهانی مهیا کنیم.»

 

حریف بعدی چین در ماه مارس 2020، تیم ملی مالدیو خواهد بود.

 

 

دیدگاه‌ها