کد خبر : 1650153 | 25 آبان 1398 ساعت 19:03 | 38.1K بازدید | 0 دیدگاه

پس از 180 دقیقه گل نزدن؛

آوار انتقاد هواداران کره جنوبی روی سر سون و هوآنگ

مهاجمان کره جنوبی مسئولیت خودشان در عدم گلزنی طی دو دیدار پیاپی را پذیرفته اند.

آوار انتقاد هواداران کره جنوبی روی سر سون و هوآنگ

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال کره جنوبی در بیروت به نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل دست نیافت تا علیرغم اینکه با 8 امتیاز در صدر گروه هشتم رقابت ها قرار گرفته است، طی دو دیدار متوالی به نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل دست پیدا نکند و به همین دلیل حالا خیلی ها سون هیونگ مین و هوآنگ یو جو دو مهاجم تیم را در این موضوع مقصر می دانند و فشارهای زیادی به این دو بازیکن وارد شده است.

 

کره جنوبی و لبنان به دلیل ناآرامی های لبنان و نگرانی هایی که در مورد برگزاری بازی وجود داشت، پشت درهای بسته برگزار شد.

سون هیونگ مین مهاجم سرشناس تیم ملی کره جنوبی پس از دومین تساوی پیاپی تیمش در پایان بازی ابراز شرمندگی کرد و بابت این موضوع از مردمش عذر خواست.

او همچنین گفت : « احساس بدی دارم، چون برخی بازیکنان ما نتوانستند از ابتدا وارد زمین شوند. ما می توانستیم به چیزی که در این مسابقه به دنبال آن بودیم، دست پیدا کنیم ولی نشد.»

 

1452198

 

هوآنگ دیگر مهاجم سرشناس تیم ملی فوتبال کره جنوبی هم تایید کرد که نمایش خوبی در پستش نداشته و نتوانسته وظایف خود را به درستی انجام دهد.

او در این رابطه می گوید: « ما به طور مختصر بعد از بازی جلسه ای داشتیم و در این رابطه صحبت کردیم که چه چیزهایی برای پیشرفت و جلو رفتن نیاز داریم. همه در این زمینه یک دیدگاه داشتند و آن هم " تکیه بر نگاه مثبت" بود. ما نمی توانیم ساعت را به عقب برگردانیم، بنابراین بازی های آینده و نتیجه ای که در آنها کسب می کنیم از اهمیت بسیار بالایی برخوردارند.»

همچنین هوآنگ تاکید کرد که خودش و هم تیمی هایش باید در بازی های گذشته تهاجمی تر بازی می کردند و به دیوار دفاعی تیم لبنان اشاره می کند که برای آنها دردسر ایجاد کرده بود.

 

هوآنگ حرف هایش را ادامه می دهد و عنوان می کند: « فکر می کنم ما در مرحله دوم مسابقات هم با چنین چالش هایی مواجه هستیم ولی سعی می کنیم همراه با کادر فنی و بازیکنان راه حلی برای خروج از این شرایط پیدا کنیم.»

دیدگاه‌ها