کد خبر : 1650187 | 26 آبان 1398 ساعت 00:36 | 135.6K بازدید | 0 دیدگاه

یک دبل مقابل لوگزامبورگ کافی است

کریستیانو امشب 100 گله می‌شود

کریستیانو رونالدو در ادامه رقابت‌های مقدماتی یورو 2020 برای رسیدن به گل شماره 100 ملی برای کشورش به لوکزامبورگ سفر می کند.

کریستیانو امشب 100 گله می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، برنده پنج بار توپ طلا که به زودی وارد 36 سالگی می شود، در پیروزی 6-0 پرتغال مقابل لیتوانی روز پنج شنبه با یک هت تریک بی تابی خود را برای سه رقمی شدن در تعداد گل‌های ملی نشان داد . او  تا به حال 98 گل برای پرتغال به ثمر رسانده و هنوز 11 گل تا رکورد افسانه ای علی دایی بهترین گلزن ملی ادوار فاصله دارد.


سرمربی پرتغال، فرناندو سانتوس، در گفتگوی مطبوعاتی قبل از بازی روز شنبه گفت: "امیدوارم رونالدو امشب بیشترین گل را بزند."


او که با 127 گل در حال حاضر بهترین گلزن لیگ قهرمانان اروپا و بالاتر از لئو مسی بهترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان اروپاست، در تمامی رقابت‌های رسمی بیش از 700 گل به ثمر رسانده و حالا امیدوار است در سایه این درخشش باز هم جایزه توپ طلا را در دستان خود بفشارد.


برد در مسابقه امشب برای پرتغال حیاتی است و این سه امتیاز کمک می کند تا در نبرد صعود به یورو 2020 از صربستان یک امتیاز پیش بیفتند، در حالی که اوکراینِ صدرنشین کار را تمام کرده است. اما مدافع عنوان قهرمانی یورو و برنده لیگ ملت‌های یوفا اگر در مسیر خود به دست انداز بیفتد باز هم این شانس را خواهد داشت تا در یک پلی اف به یورو صعود کند .

 

 

*بدون نشانی از جراحت


روز یکشنبه، رونالدو می خواهد به همه از جمله مائوریتسیو ساری سرمربی یوونتوس اثبات کند که از نظر جسمی وضعیت خوبی دارد. او پس از تعویض در لیگ قهرمانان و برد 2-1 تیمش مقابل لوکوموتیو مسکو در روسیه در تاریخ 6 نوامبر خشمگین شد. چهار روز بعد، رونالدو دوباره در سری A در دیدار مقابل میلان بعد از 55 دقیقه به بهانه اینکه او "مشکل ناچیزی در زانو" داشت تعویض شد و پائولو دیبالا جای وی را گرفت و گل پیروزی را به ثمر رساند.


در این بین رسانه های ایتالیایی فاش کردند که او یک درگیری لفظی جدی با ساری داشته و مستقیما به رختکن رفته و سپس ورزشگاه را ترک کرده است. رونالدو روز دوشنبه با حضور در اینستاگرام سکوت خود را شکست و اظهار داشت: "بازی دشوار، پیروزی مهم! # تا آخر خط".

 

1452217

 


این نوشته احتمالا باعث خواهد شد که باشگاه او را جریمه نکند اگر چه به نوشته رسانه ها پاول ندود مدیر ورزشی یووه قصد دارد رونالدو را نقره داغ کند.


جالب اینکه علی رغم عملکرد ضعیف رونالدو در یکشنبه گذشته او با درخشش مقابل لیتوانی روی موج اخبار سوار شد اما باز هم این رسانه های ایتالیایی بودند که او را به بی احترامی به هم تیمی ها متهم کردند. کوریره دلا سرا در این باره نوشت: اینجا در پرتغال او سرمربی تیم فرناندو سانتوس را در آغوش می گیرد و روی نیمکت می ماند... کاملا مشخص است که ما اینجا وقت خود را برای خراب کردن بازیکنان هدر نمی دهیم.

 

در عین حال مطبوعات پرتغال بعد از نهمین هت تریک ملی به ستایش از او پرداخته اند. سرخپوشان جنوب اروپا می خواهند دوباره به کاپیتان افسانه ای خود اعتماد کنند .

 

1452244

 

دیدگاه‌ها