کد خبر : 1650219 | 26 آبان 1398 ساعت 12:18 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

عاشوری: تایید اشتباه داور سودی ندارد

تیم خوشه طلایی در هفته های اخیر در نتیجه گیری موفق نبوده است به طوری که صدر جدول را از دست داد و هم اکنون 6 امتیاز با صدر فاصله گرفته است.

عاشوری: تایید اشتباه داور سودی ندارد

به گزارش "ورزش سه"، این تیم در هفته اخیر لیگ یک نیز در خانه در برابر تیم نود ارومیه شکست خورد. محسن عاشوری در این باره می گوید: با وجود شکست دراین دیدار، من از عملکرد شاگردانم راضی هستم. ما خوب بازی کردیم و صاحب موقعیت های پرشماری برای رسیدن به پیروزی شدیم به طوری که حریف تصور نمی کرد با نتیجه مساوی از میدان خارج شود. اما از موقعیت ها استفاده نکردیم و حریف روی یک شوت از راه دور استتثنایی به گل رسید. به تیم حریف بابت این پیروزی تبریک می گویم.

 

سرمربی تیم خوشه طلایی در خصوص گلی که تیمش در این دیدار به ثمر رساند و از سوی داور پذیرفته نشد اما باشگاه بر این عقیده بود گل کاملا صحیح بوده است، گفت: گل کاملا درست بوده است چون مدافع حریف پاس به عقب داد و بازیکن ما توپ را در اختیار گرفت و گل زد. اکنون تایید اشتباه داور هیچ سودی برای ما ندارد. در بازی با فجر سپاسی و در دقیقه 42 هم بازیکن ما بدون دلیل واضح کارت زرد دوم را دریافت کرد و از زمین بازی اخراج شد. این اتفاقات در حالی رخ می دهد که فدراسیون فوتبال برای بازی های حساس از داوران با تجربه استفاده می کند. امیدوارم در آینده ما نه از اشتباهات داوری منتفع شویم و نه ضرر ببینیم. البته باید بگویم در هفته های اخیر ما نه به خاطر اشتباهات داوری بلکه بیشتر به خاطر از دست دادن موقعیت ها امتیاز از دست دادیم. اکنون من و همه اعضای تیم به خوبی متوجه شده ایم اگر از فرصت ها استفاده نکنیم باید تاوان پس دهیم. در هفته های اخیر کمی کار ما سخت شده بود به این دلیل که نزدیک به 6 بازیکن کلیدی و تاثیر گذار ما مصدوم شده اند. هر چند در بازی اخیر به جوان هایی که بازی داده ام خوب بازی کردند.  

 

عاشوری در خصوص آینده تیم با توجه به امتیازاتی که از دست داده، گفت: شکست ها در فوتبال پایدار نیستند همان طور که پیروزی ها دوام ندارند. دلیلی برای نگرانی در مورد آینده وجود ندارد چون تیم ارایه گر بازی های خوبی در برابر حریفان است و همان طور که اشاره کردم واضح ترین دلیل در از دست دادن امتیازات عدم استفاده از موقعیت ها بوده است. تلاش خواهیم کرد در بازی های پیش رو در استفاده از موقعیت ها بهتر عمل کنیم. ضمن اینکه با بازگشت مصدومین که از مهره های تهاجمی تیم به شمار می روند شرایط بهتر خواهد شد. هفته های زیادی به پایان بازی ها باقی مانده و اختلاف ما با جایی که قبلا در آن قرار داشته ایم 6 امتیاز است که این قابل جبران است.

 

دیدگاه‌ها