کد خبر : 1650232 | 26 آبان 1398 ساعت 12:41 | 22.9K بازدید | 0 دیدگاه

غرش ملوان؛ قوی سپید اوج می‌گیرد

ملوان هم اکنون یکی از دو نامزد سقوط به دسته دوم به شمار می رود اما با بازی خوبی که از خود در دیدار با نیروی زمینی به نمایش گذاشت نشان داد که خیال ماندن دارد.

غرش ملوان؛ قوی سپید اوج می‌گیرد

به گزارش "ورزش سه"، ملوان در روزی که محمد احمدزاده را روی نیمکت نداشت، در برابر نیروی زمینی ارایه گر یک بازی تهاجمی بود و  سه گل به تیم حریف زد. هر چند در دقایق پایانی و با از دست دادن تمرکز بازی و اطمینان از اینکه برنده بازی خواهد بود، دو گل خورد، اما غرش تیم در دقایق ابتدایی نشان داد ملوان روزهای خوبی را پیش رو خواهد داشت.

 

ملوان با وجود 9 شکست در هفته های اخیر می تواند به چیزی بیش از ماندن در جدول بازی ها فکر کند؛ ادامه همین روند موجب می شود ملوان پیروزی های این‌چنینی را تکرار کند و باز هم امتیازات شیرینی را به دست بیاورد. شاید این فصل بهترین کار مرهم گذاشتن بر زخم هایی باشد که در ابتدای فصل بر تن این تیم وارد شده است. در ادامه اما ملوان می تواند با سامان دادن به شرایط مالی خود برای صعود به لیگ برتر برنامه ریزی کند.

 

جالب اینکه در بازی با نیروی زمینی مازیار زارع به عنوان سرمربی روی نیمکت تیم ملوان نشست که می توان این اتفاق را به فال نیک گرفت؛ دست کم اینکه او حرف های تازه ای برای گفتن خواهد داشت و چه بسا نشان دهد که فوتبال انزلی می تواند روی او به عنوان یکی از مربیان تازه‌نفس و آینده نگر حساب کند.

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها