کد خبر : 1650242 | 26 آبان 1398 ساعت 13:34 | 321.5K بازدید | 0 دیدگاه

بنزما علیه فرانسه

شورش کریم؛ به یک تیم ملی دیگر می‌روم!

کریم بنزما، ستاره فرانسوی رئال مادرید، خواستار حضور در یک تیم ملی دیگر شد!

شورش کریم؛ به یک تیم ملی دیگر می‌روم!

به گزارش "ورزش سه"، حدود چهار سال پیش بود که کریم بنزما به دنبال پرونده اخاذی از متئو والبوئنا از تیم ملی فرانسه کنار گذاشته شد. از آن زمان تا کنون کریم بنزما از پوشیدن لباس تیم ملی فرانسه محروم بوده است.

 

کریم بنزما در فصل جدید عملکرد درخشانی در ترکیب رئال مادرید داشته است. این ستاره فرانسوی تا به اینجای فصل 9 گل در لالیگا به ثمر رسانده و در حال حاضر به عنوان آقای گل رقابت های لالیگا شناخته می شود.

 

درخشش بنزما و عملکرد ضعیف بازیکنانی نظیر آنتوان گریزمان و اولیویه ژیرو در خط حمله خروس ها باعث شده که طی روزهای اخیر شایعات زیادی درباره احتمال بازگشت این بازیکن 31 ساله به تیم ملی فرانسه مطرح شود. اخیرا نشریه اکیپ نیز با مطرح کردن یک نظرسنجی نظر هواداران فوتبال فرانسه را درباره بازگشت کریم بنزما به تیم ملی فرانسه جویا شده بود. در این نظرسنجی اکثریت هواداران خواهان بازگشت بنزما به تیم ملی شده بودند.

 

1183233

 

نوئل لو گرائه، رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه، اما دیروز در اظهار نظری جنجالی به تمام شایعات پیرامون احتمال بازگشت کریم بنزما به تیم ملی فرانسه پایان داد. او در این باره گفت: "از نظر من کریم بنزما بازیکن خوب و باکیفیتی بوده و من تا به حال هرگز تردیدی در مورد توانایی های وی نداشته‌ام و نسبت به عملکرد او انتقادی نکرده ام. کریم بنزما دوباره خود را در رئال مادرید پیدا کرده و تبدیل به یکی از بهترین بازیکنان جهان شده، اما داستان او و تیم ملی فرانسه به اتمام رسیده است."

 

اظهار نظر لو گرائه درباره بنزما، حالا با عکس العمل تند این ستاره باشگاه رئال مادرید روبه رو شده است. او در توییتر خود واکنش تندی نسبت به صحبت های رئیس فدراسیون فرانسه نشان داد و نوشت: " نوئل! من گمان می کردم که تو در تصمیمات مربی هیچ دخالتی نمی کنی. به خاطر داشته باشید که این تنها من هستم که می توانم درباره پایان حرفه ام در رده ملی تصمیم بگیرم. اگر فکر می کنید که کار من در فرانسه به پایان رسیده، پس اجازه دهید که در یک کشور دیگر که واجد شرایط آن هستم بازی کنم."

 

کریم بنزما یک بازیکن الجزایری الاصل است و جالب است که بدانید در طول جام ملت های آفریقا در سال 2019 بارها از علاقه خود به این کشور سخن گفته بود و اصلا بعید نیست که او در صورت اخذ مجوز برای حضور در یک تیم ملی دیگر، الجزایر را برای این موضوع انتخاب کند.

 

1452267

 

دیدگاه‌ها