کد خبر : 1650244 | 26 آبان 1398 ساعت 14:22 | 13.3K بازدید | 0 دیدگاه

برجلو: رکورد جوان‌گرایی را برابر پارس جنوبی زدیم

مربی تیم سایپا می‌گوید جوان‌ترین تیم را برابر پارس جنوبی به میدان فرستادند و با تلفیق این نفرات و باتجربه‌های تیم موفق به برتری شدند.

برجلو: رکورد جوان‌گرایی را برابر پارس جنوبی زدیم

به گزارش "ورزش سه"، کاظم برجلو درباره برتری سایپا برابر پارس جنوبی در دیدار تدارکاتی گفت: ما در این مسابقه از جوانان زیادی استفاده کردیم که خیلی از آنها برای اولین بار به ورزشگاه دستگردی پا می‌گذاشتند که اتفاق مهمی برای تیم بود. امیدوار هستم این جوانان از فرصت به دست آمده بهره ببرند و در لیگ برتر هم مثل دیدارهای دوستانه بازی کنند.

 

او ادامه داد: ما در بازی‌های این فصل رکورد جوان‌ترین ترکیب یک تیم در تاریخ لیگ برتر را زدیم ولی در مسابقه دوستانه برابر پارس جنوبی حتی تیم جوان‌تری به میدان فرستادیم و به نوعی رکورد میانگین سنی خودمان در لیگ را هم در این بازی شکستیم. ضمن اینکه موفق شدیم با این جوانان در کنار بازیکنان باتجربه و موثری که داریم، به پیروزی برسیم.

 

این مدافع سال‌های نه چندان دور فوتبال ایران که طی سه فصل اخیر در کنار حسین فرکی و علی دایی به‌عنوان دستیار فعالیت می‌کرد و امسال نیز جزو کادر فنی ابراهیم صادقی، هم‌بازی سابق خود است، درباره کار کردن با این سرمربی جوان ابراز کرد: آقای صادقی سالیان سال است در سایپا فعالیت انجام می‌دهد و از زیر و بم این باشگاه اطلاع کافی دارد. او در چارچوب سیاست‌های باشگاه کار می‌کند و با در نظر گرفتن این موضوع توانسته با انگیزه بیشتری از جوانان بهره ببرد.

 

1452264

 

برجلو که مسئولیت آکادمی باشگاه سایپا را نیز برعهده دارد، در خصوص حضورش در این جایگاه عنوان کرد: آقای صادقی سال گذشته در زمانی که مربی سایپا بودند، به‌ عنوان مدیر آکادمی باشگاه نفرات جوان را به آقای دایی معرفی می‌کردند و اکنون که سرمربی شده‌اند، این اعتماد را به من کردند که مدیر آکادمی باشگاه باشم و بتوانم جوانان با کیفیت را به ایشان معرفی کنم.

 

او یادآور شد: آقای صادقی همواره پیگیر تیم‌های پایه هستند و در جریان لیگ، بارها از تمرینات  و مسابقات آنها دیدن کرده‌اند‌. همچنین ایشان با سرمربیان تیم‌های پایه باشگاه جلسات متعددی داشته و نظرات آنها را برای کمک بیشتر به تیم بزرگسالان می‌گیرد تا به نوعی برای بازیکنان رده‌های پایه نیز انگیزه بیشتری ایجاد کنند.

 

دیدگاه‌ها