کد خبر : 1650262 | 26 آبان 1398 ساعت 16:49 | 46.8K بازدید | 0 دیدگاه

وقتی کاپیتان مچ استاسویچ را دو بار خواباند

درخشش بی‌نظیر نویر در شب صعود

کاپیتان تیم ملی آلمان روز گذشته در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های اروپا با دو عکس‌العمل زیبا توانست مانع از فروریخته شدن دروازه‌اش شود.

درخشش بی‌نظیر نویر در شب صعود

به گزارش "ورزش سه"، کاپیتان تیم ملی آلمان شب گذشته در دیدار مقابل بلاروس نشان داد بی‌جهت نیست یواخیم لو هنوز که هنوز است بازیکنانش را پیشاپیش مرد شماره یک خود به میدان می‌فرستد. نویر روز گذشته در دیدار مقابل بلاروس مثل یک الماس درون دروازه مانشافت درخشید تا تراشتگن رقیب آماده‌اش فعلاً نتواند گلایه‌ای از بابت نیمکت نشینی در تیم ملی آلمان داشته باشد.

 

 نویر هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم با دو واکنش استثنائی یک کلین شیت دیگر به نام خود ثبت کرد تا جواب اعتماد سرمربی خود را بدهد. او در دقیقه 40 زمانی که بازی با نتیجه صفر بر صفر در جریان بود شوت غیرقابل مهار و زاویه‌دار ایگور استاسویچ را با پرشی خیره‌کننده و با دست مخالف مشت کرد تا درست یک دقیقه بعد توسط گینتر به گل اول برسند.

 

اما این پایان کار نبود و او بازی درخشانش را با گرفتن یک پنالتی کامل کرد. او در دقیقه 75 جایی که ژرمن‌ها با سه گل از حریف خودشان پیش بودند باز هم دست استاسویچ را خواند و با یک شیرجه زیبا اجازه نداد دروازه آلمان فرو بریزد تا پس از مدت‌ها باز هم شاهد همان نویر همیشگی باشیم.

 

حالا مانشافت با کسب این پیروزی 4 بر صفر مقابل بلاروس در فاصله یک بازی مانده به پایان رقابت‌های مقدماتی از هفت دیدار خود موفق به کسب 18 امتیاز شد و صعود خود را به مرحله نهایی جام ملت‌های اروپا قطعی کرد.

دیدگاه‌ها