کد خبر : 1650317 | 27 آبان 1398 ساعت 11:04 | 28.8K بازدید | 0 دیدگاه

دیروز از ماشین سازی تماس گرفتند و قول پرداخت دادند

شیمبا: ماه ها صبر کردم، پولم را ندادند، شکایت کردم!

مهاجم برزیلی فولاد خوزستان می گوید بارها به مسئولان باشگاه ماشین سازی برای پرداخت پول فرصت داده اما آنها اقدامی نکرده اند.

شیمبا: ماه ها صبر کردم، پولم را ندادند، شکایت کردم!

به گزارش "ورزش‌سه"، روز گذشته فدراسیون فوتبال طی خبری از بسته شدن 3 پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه ماشین سازی تبریز خبر داد. شکایت لوسیانو پریرا مهاجم برزیلی که 3 سال پیش در گسترش فولاد تبریز توپ می زد به فیفا حالا برای ماشین سازی که امتیاز این باشگاه را در اختیار گرفته، دردسرساز شده است. در چنین شرایطی هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل ماشین سازی اعلام کرده با پرداخت پول پنجره نقل و انتقالاتی از سوی فیفا باز می شود و به نظر می رسد تشریفات اولیه نیز برای پرداخت این پول انجام شده است.

 

پریرا ملقب به شیمبا که اکنون در فولاد خوزستان توپ می زند، درباره بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی ماشین سازی با شکایت خودش توضیحاتی را ارائه کرد. او به خبرنگار "ورزش سه" گفت: من 3 سال است از گسترش فولاد جدا شده ام اما هنوز پولم را نگرفتم. زمانی که از گسترش فولاد خداحافظی کردم، به مسئولان وقت باشگاه گفتم که هرطور شده پولم را پرداخت کنید که قرار بر این شد مبلغم طی 10 ماه در 4 قسط به حسابم بیاید. جالب اینکه مسئولان گسترش فولاد قول دادند این اتفاق می افتد اما با گذشت زمان موعد قسط ها رسید و به غیر از یک قسط دیگر پولی ندادند. 10 ماه هم گذشت اما پولی به من ندادند.

 

این مهاجم برزیلی ادامه داد: بعد از پایان مهلتی که باشگاه قرار بود پولم را بدهد، بار دیگر همراه مدیربرنامه هایم آقای هجی با مسئولان گسترش فولاد جلسه گذاشتیم و به آنها اعلام کردیم اگر قصد پرداخت پول را ندارید به فیفا شکایت کنیم، ولی مدیران باشگاه گسترش فولاد از ما خواستند دست نگه داریم. در آن جلسه حتی من یک سوم پولم را نیز تخفیف دادم و قرار شد مابقی را پرداخت کنند، اما بازهم اتفاقی نیفتاد.

 

وی همچنین گفت: وقتی دیدم مسئولان باشگاه گسترش فولاد برای چندمین بار به تعهدات خود عمل نکردند، مجبور به شکایت شدم و اعتراض خودم را به فیفا ارائه دادم. الان هم که حکم این شکایت آمده و پنجره نقل و انتقالات ماشین سازی بسته شده است.

 

شیمبا در پاسخ به این پرسش که آیا بهتر نبود با توجه به ادامه حضورش در ایران مسالمت آمیز قضیه را حل می کرد، تاکید کرد: من بارها با مسئولان باشگاه صحبت کردم و اصلا قصد شکایت نداشتم. چندین ماه فرصت دادم و می خواستم تعامل کنم اما هیچ جوابی به من ندادند و مجبور به شکایت شدم.

 

وی درباره اینکه مدیرعامل ماشین سازی اعلام کرده با پرداخت پول این حکم برمی گردد، گفت: من اطلاعی از قوانین حقوقی ندارم اما از مدیربرنامه هایم شنیدم اگر پول پرداخت شود، حکم فیفا می شکند.

 

شیمبا در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا تماسی از سوی مدیران ماشین سازی داشته است، عنوان کرد: بله، تماس هایی حاصل کردند و گفتند که پول را طی روزهای آینده پرداخت می کنند. من هم امیدوارم این اتفاق بیفتد و در اسرع وقت پول پرداخت شود تا هم من به حقم برسم و هم حکم محرومیت باشگاه لغو شود.

 

وی درباره مبلغ طلبش از ماشین سازی نیز گفت: دوست ندارم در این خصوص صحبتی انجام بدهم.

دیدگاه‌ها