کد خبر : 1650470 | 28 آبان 1398 ساعت 10:00 | 14.2K بازدید | 0 دیدگاه

هازارد: بلژیک حالا قوی تر از جام جهانی است

ادن هازارد در آستانه بازی امشب بلژیک و قبرس در مقدماتی یورو2020 می گوید بلژیک نسبت به جام جهانی گذشته تیم بهتری است و در یورو یکی از شانس های قهرمانی خواهد بود.

هازارد: بلژیک حالا قوی تر از جام جهانی است

به گزارش "ورزش سه"، ادن هازارد، ستاره بلژیکی رئال مادرید در آستانه دیدار امشب تیم ملی این کشور با قبرس در چارچوب رقابتهای مقدماتی یورو2020 می گوید بلژیک امروز نسبت به جام جهانی روسیه که در آن موفق شد مقام سوم را بدست بیاورد تیم بهتری است و تابستان آینده در رقابتهای یورو باید نتیجه بهتری نسبت به جام جهانی کسب کرده و از شانس های اصلی قهرمانی باشد.

 

1452413

 

شاگردان روبرتو مارتینز در 9 بازی خود در مرحله گروهی یورو2020 تا کنون 9 پیروزی بدست آورده و امشب در مقابل قبرس تلاش می کنند با پیروزی در آخرین بازی شان در این مرحله حداکثر امتیاز ممکن یعنی 30 امتیاز را بدست بیاورند.

 

بلژیک با نتایجی که بدست آورده تا کنون صدرنشین گروهی است که تیمهایی مثل روسیه، اسکاتلند و قزاقستان هم در آن حضور دارند.

 

ادن هازارد در آستانه بازی امشب گفت:" ما حالا نسبت به جام جهانی تجربه مان دو سال بیشتر شده و دو سال دیگر با مربی فعلی مان کار کرده ایم. ما حالا همدیگر را بهتر می شناسیم و به نظر من تیم قوی تری هستیم. ما حالا ذهنیت معطوف به پیروزی پیدا کرده ایم، ذهنیتی که در یورو2016 و جام جهانی به اندازه کافی نداشتیم. اگر در یورو2020 چهارم شویم یعنی اینکه نتوانسته ایم به اندازه جام جهانی قوی باشیم ولی من فکر می کنم حالا قوی تر هستیم".

 

 

دیدگاه‌ها