کد خبر : 1650493 | 28 آبان 1398 ساعت 11:18 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

رییس جدید والیبال باید یک مدیر جوان باشد

بهنام محمودی: میدان رقابت را خالی نمی‌کنم

بازیکن اسبق تیم ملی والیبال بعد از تایید صلاحیتش برای حضور در انتخابات گفت: برخلاف انتخابات قبلی تا پایان رقابت میدان را خالی نمی کنم.

بهنام محمودی: میدان رقابت را خالی نمی‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، بعد از گذشت چند روز از اعلام اسامی کاندیداهای تایید صلاحیت شده و غیبت نام بهنام محمودی در میان آن‌ها، بالاخره در فاصله کمتر از ۴۸ ساعت تا انتخابات فدراسیون والیبال نام بازیکن اسبق تیم ملی والیبال هم به جمع کاندیداها اضافه شد.


بهنام محمودی که در دوره قبلی انتخابات هم به همین شکل تایید صلاحیت شد، در مجمع حاضر نبود و انصراف خود را اعلام کرد. این بار اما این پیشکسوت والیبال می گوید تا پایان رقابت میدان را خالی نخواهد کرد.


بعد از انتشار خبر تایید صلاحیت بهنام محمودی با او همکلام شدیم تا درباره شانس خودش برای انتخاب به عنوان رییس فدراسیون والیبال در رقابت با محمدرضا داورزنی سوال کنیم.


بهنام محمودی ابتدا درباره تایید صلاحیت دیرهنگامش برای انتخابات به "ورزش‌سه" گفت: مشکلی وجود نداشت، اما خدا را شکر بالاخره این روند قانونی طی شد و اسم من هم در میان کاندیداها قرار گرفت. من برای کمک به والیبال ایران پا پیش گذاشتم و به دنبال منافع شخصی نیستم.


وی در پاسخ به این سوال که ممکن است مثل دوره قبلی از انتخابات انصراف دهد، عنوان کرد:‌ خیر. این بار تا پایان رقابت میدان را خالی نمی‌کنم. امیدوارم هر کاندیدایی که انتخاب می شود و رای می آورد، بتواند از ظرفیت سایر کاندیداها، اهالی والیبال، وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک به خوبی استفاده کند.


پیشکسوت والیبال درباره اینکه خیلی‌ها شانس داورزنی را بیش از کاندیداها می‌دانند، گفت: همه کاندیداها توانایی‌های بالایی دارند و هر کسی انتخاب شود، باید به رای مجمع احترام بگذاریم. البته من معتقدم موضع اعضای مجمع نسبت به گذشته تغییر کرده است. همانطور که مقام معظم رهبری هم تاکید کرده‌اند، باید مدیران جوان وارد عرصه‌های مدیریتی شوند. قدیمی‌ها هم می‌توانند کنار باشند و از تجربه‌هایی که دارند، مشاوره دهند.


محمودی در پایان گفت: امیدوارم اعضای مجمع بهترین انتخاب را داشته باشند و هر اتفاقی که در مجمع می افتد، به نفع والیبال ایران باشد. اداره والیبال ایران باید در دست یک مدیر متخصص جوان باشد.

دیدگاه‌ها