کد خبر : 1650599 | 28 آبان 1398 ساعت 19:50 | 13.3K بازدید | 0 دیدگاه

کیه لینی: در بهار به میادین برمی گردم

جورجو کیه لینی، مدافع باتجربه یوونتوس، اعلام کرد که احتمالا در بهار آینده به میادین بازخواهد گشت.

کیه لینی: در بهار به میادین برمی گردم

به گزارش "ورزش سه"، این مدافع ملی پوش ایتالیایی دو ماه قبل در تمرینات تیمش دچار آسیب دیدگی شد و برای چند ماه از میادین دور خواهد بود. او اکنون اعلام کرد که احتمالا 4 ماه دیگر می تواند بار دیگر برای یوونتوس به میدان برود.

او به خبرنگاران گفت:" امیدوارم که تا بهار برگردم. فردا فیزیوتراپی را از سر می گیرم. تا به حال همه چیز خوب پیش رفته اما خیلی باید صبور باشم. فکر می کنم بین فوریه و مارس به میادین برگردم اما متاسفانه هنوز خیلی مانده است."

کیه لینی که در دوران حضور آلگری هم یکی از ارکان اصلی یوونتوس بود، در مورد شرایط این تیم زیر نظر مائوریتزیو ساری گفت:" تیم حتی بدون من هم خوب کار می کند. بعد از چند سال حضور آلگری، هر مربی ای می آمد، نوآوری های خود را داشت.

 

 

1430750

 

نتایج به سود تیم ماست اما برای اینکه ایده های سرمربی را در زمین ببینیم، نیاز به صبر داریم. در این بین، مهم است که امتیازات لازم را کسب کنیم و به مسیرمان ادامه بدهیم."

این مدافع باتجربه که ماه های زیادی از سال 2019 را به دلیل آسیب دیدگی از دست داده، امیدوار است که در سال 2020 روزهای خوبی در پیش داشته باشد:" سال خوب؟ ما همیشه امیدواریم. همیشه این امید را داریم که در بهار در بهترین شرایط قرار داشته باشیم و به کسب جام ها نزدیک باشیم."

ایتالیا شب گذشته با پیروزی 9-1 مقابل ارمنستان، به دهمین پیروزی پیاپی اش در رقابت های مقدماتی یورو 2020 دست پیدا کرد و صعودی مقتدرانه به این رقابت ها داشت:" نتایج واقعا شگفت انگیز بود. من بعد از پیروزی فوق العاده مقابل بوسنی هم به سرمربی تبریک گفتم. مانچینی در مدت کوتاهی وضعیت تیم را کاملا تغییر داد و متوجه شد که برای یک شروع دوباره باید چه کاری انجام بدهد. او معمار واقعی تولد دوباره ایتالیاست."

دیدگاه‌ها