کد خبر : 1650652 | 29 آبان 1398 ساعت 10:50 | 55.3K بازدید | 0 دیدگاه

بعد از رسیدن ستاره های ولز به یورو

شوخی گرت بیل با رمزی: نوبت تو بود آرون!

بعد از پیروزی 2-0 ولز بر مجارستان با دو گل آرون رمزی که صعود ولز به یورو را قطعی کرد، گرت بیل با کم بازی کردن رمزی برای ولز در مرحله مقدماتی شوخی کرده و گفت وقتش بود او هم کاری بکند.

شوخی گرت بیل با رمزی: نوبت تو بود آرون!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ولز در مصاف با مجارستان دیداری بسیار مهم و حساس را پشت سر گذاشت چرا که در این بازی با دو گل آرون رمزی موفق شد حریفش را 2-0 شکست داده و به لطف این پیروزی جواز صعود به مرحله نهایی رقابتهای یورو2020 را بدست بیاورد.

 

گرت بیل، ستاره نام‌آشنای ولزی رئال مادرید بعد از پیروزی دیشب که در شهر کاردیف، پایتخت ولز بدست آمد با هم‌تیمی‌اش آرون رمزی به دلیل کم بودن حضورش در تیم ملی در مرحله مقدماتی شوخی کرد و گفت:" خدا را شکر، وقتش بود او هم یک کاری بکند!".

 

1443022

 

اشاره گرت بیل به دقایق اندک حضور آرون رمزی با پیراهن ولز در مرحله مقدماتی یورو2020 است. رمزی ولی دیشب در پایتخت ولز خوش درخشید و با زدن هر دو گل تیم ملی کشورش، بلیط صعود به مرحله نهایی یورو را برای ولزی‌ها رزرو کرد. دو گل رمزی که یکی از آنها در نیمه اول و یکی از آنها در نیمه دوم به ثمر رسید و باعث شد ولز بعد از کرواسی به عنوان تیم دوم گروه E راهی مرحله نهایی یورو شود.

 

آرون رمزی 28ساله تا هفته گذشته در هیچیک از بازی‌های تیم ملی ولز در رقابتهای مقدماتی یورو شرکت نکرده بود ولی هفته پیش در جریان پیروزی ولز بر آذربایجان توسط رایان گیگز سرمربی ولز به میدان فرستاده شد. علت بازی نکردن رمزی در بازی‌های ولز مصدومیت او اعلام شده ولی او در دیدار دیشب با دو گل مهمی که برای ولز زد مهمترین نقش را در صعود این تیم داشت.

 

1451123

 

گرت بیل در پایان بازی دیشب با هم‌تیمی‌اش رمزی شوخی کرد و به خبرنگاران گفت:" بله دیگر وقتش بود که او هم کاری برای تیم ملی بکند. ولی نه، او امشب واقعا بی‌نظیر بود".

 

ستاره ولزی رئال مادرید در ادامه گفت:" ما همه می‌دانستیم که این گروه، گروه دشواری است و رقابت نزدیکی در آن جریان خواهد داشت. ما نمی‌خواستیم از اول به خودمان غره شویم ولی حالا موفق به صعود شده‌ایم. ما در جام جهانی فرانسه واقعا لذت بردیم و حالا یک بار دیگر می‌توانیم در کنار این هواداران بی‌نظیر از حضور در یک تورنمنت بزرگ لذت ببریم".

 

 

دیدگاه‌ها