کد خبر : 1650710 | 29 آبان 1398 ساعت 15:30 | 431.1K بازدید | 0 دیدگاه

کنایه مرد ولزی به هواداران مادرید

خشم رئال از اقدام عجیب بیل پس از صعود ولز(عکس)

گرت بیل پس از قطعی شدن صعود تیم ملی ولز به دور نهایی یورو 2020 با حرکت معنادار خود خشم رئالی ها را برانگیخت.

خشم رئال از اقدام عجیب بیل پس از صعود ولز(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، گرت بیل شب گذشته همراه با تیم ملی کشورش جشن صعود به دور نهایی یورو 2020 را گرفت. ولز تا ماه پیش شانس چندانی برای صعود نداشت ولی با برتری 2-0 بر آذربایجان و سپس مجارستان توانست برای دومین دوره متوالی راهی دور نهایی یورو شود.

پس از قطعی شدن صعود ولز و پایان بازی این تیم برابر مجارستان، بازیکنان ولز درون زمین جشن گرفتند. در این میان حضور یک پرچم که از سوی کادر فنی در اختیار بازیکنان قرار گرفته بود، بسیار خبرساز شد. روی این پرچم نوشته شده بود:« به ترتیب، ولز، گلف و مادرید.» که کنایه ای مستقیم بود به باشگاه رئال مادرید و هوادارانش.

 

 

1452716

 

 

نوشته پرچم اشاره مستقیم به حواشی اخیر بیل در مادرید داشت. ستاره ولزی در یک ماه گذشته نه در بازی های رئال شرکت کرده بود و نه در تمرینات این تیم حاضر بود ولی به محض دعوت شدن به اردوی تیم ملی کشورش، بدون هیچ مشکلی به تمرینات این تیم رفت تا این شبهه ایجاد شود که او عامدانه یک ماه اخیر را در رئال تمرین نکرده است. در مادرید معتقدند بیل به یک بازیکن بی تعهد تبدیل شده است و خود او در نشست خبری چند روز پیش با تایید این نکته که از بازی برای ولز بیش از رئال لذت می برد، بر شایعات دامن زد.

روز گذشته هواداران ولز نیز شعار ولز، گلف و رئال مادرید را فریاد می زدند. جشن صعود گرت بیل و هم تیمی ها با پرچم معنادار نیز مزید بر علت شد تا خشم رئالی ها بیشتر شود.

 

چندی پیش پدراک میاتوویچ اسطوره رئال در مورد بیل گفته بود:« شنیده ام بیل شخصیت خاصی دارد. او را خیلی خوب نمی شناسم ولی چیزهایی که در مورد او می شنوم، عجیب هستند. بیل مشغولیت هایی دارد که برای او از رئال مهمترند. بیل اول به تیم ملی ولز و گلف فکر می کند و سپس رئال مادرید.

هرگز نمی توان فهمید که می توان روی او حساب کرد یا خیر. نمی توان متوجه شد که انگیزه بازی کردن دارد یا اینکه بی میل است ولی به طور مشخص هر زمان برای رئال بازی کرده، تاثیرگذار بوده است. مشکل اینجاست که برای او، رئال در درجه اول اهمیت قرار ندارد. باشگاه قصد فروش او در تابستان را داشت ولی نتوانست. معتقدم باید تصمیمی قاطع در مورد بیل اتخاذ شود.»

حرکت اخیر بیل به نوعی تاییدکننده ادعای پدراک میاتوویچ است. اکنون باید دید در بازگشت بیل به بازی های رئال، واکنش هواداران این تیم چه خواهد بود. رئال شنبه آتی در برنابئو میزبان رئال سوسیداد است.

 

 

1452709

دیدگاه‌ها