کد خبر : 1650728 | 29 آبان 1398 ساعت 17:05 | 32.7K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت تراشتگن به ترکیب اصلی مانشافت

مارک آندره تراشتگن شب گذشته در بازی آلمان و ایرلند شمالی در ترکیب ثابت ژرمن ها قرار داشت.

بازگشت تراشتگن به ترکیب اصلی مانشافت

به گزارش "ورزش سه"، مارک آندره تراشتگن را بسیاری یکی از سه دروازه بان برتر حال حاضر دنیا می دانند. ستاره ای که نقش او در نتایج مثبت بارسا در فصول اخیر چشمگیر و غیر قابل کتمان بوده است. این دسته معتقدند که او باید بالاتر از مانوئل نویر، گلر اصلی مانشافت باشد اما یوآخیم لوو سرمربی آلمان چنین عقیده ای ندارد و در بازی های اصلی و مهم تیمش به نویر به عنوان گلر اصلی میدان می دهد.

 

 

1441504

 

 

شب گذشته در دیدار تشریفاتی آلمان برابر ایرلند شمالی از دور مقدماتی یورو 2020 که با برتری 6-1 ژرمن ها به اتمام رسید، شاهد بازگشت تراشتگن به دروازه مانشافت بودیم. گلر بارسا با تصمیم لوو در ترکیب ثابت قرار گرفت و گل اول بازی را هم دریافت کرد. او آخرین بار 9 اکتبر در تساوی 2-2 برابر آرژانتین در دیداری دوستانه، گلر اصلی تیم ملی آلمان بود.

پس از آن بازی آلمان دو بازی در دور مقدماتی یورو 2020 برابر استونی(برتری 0-3) و بلاروس(برتری 4-0) انجام داد که در هر دو مانوئل نویر دروازه بان ثابت بود. به نظر می رسد که اگر نویر دچار مصدومیت نشود، گلر اول مانشافت در مرحله نهایی یورو 2020 نیز خواهد بود و تراشتگن برای رسیدن به پیراهن اصلی تیم ملی کشورش باید کمی بیشتر صبوری کند.

 

 

دیدگاه‌ها