کد خبر : 1650733 | 29 آبان 1398 ساعت 17:29 | 70K بازدید | 0 دیدگاه

رئال قصد سختگیری ندارد

همه در انتظار تصمیم زیدان در مورد گرت بیل

پس از اتفاقات اخیر و حواشی مربوط به گرت بیل باید دید واکنش زیدان به این بازیکن در تمرین فردای رئال چه خواهد بود.

همه در انتظار تصمیم زیدان در مورد گرت بیل

به گزارش "ورزش سه"، گرت بیل یک ماه بسیار پرحاشیه را در رئال سپری کرده است. به اینها باید حواشی مربوط به تابستان را نیز اضافه کرد؛ زمانی که زیدان مشتاق جدایی بیل بود و این بازیکن هم چیزی تا پیوستن به یک باشگاه چینی فاصله نداشت اما در نهایت با مخالفت رئال مادرید روبرو شد.

بیل شش بازی اخیر رئال را به بهانه مصدومیت از دست داده است اما زمانی که به تیم ملی ولز دعوت شد، بدون مشکل به تمرین با این تیم پرداخت و در هر دو بازی اخیر برابر آذربایجان و مجارستان نیز در ترکیب ثابت ولز بود و نقش مهمی در پیروزی های این تیم داشت.

 

 

1451123

 

 

جشن صعود ولز به مرحله نهایی یورو 2020 که در آن یک پرچم کنایه ای نیز به چشم می خورد، بازتابی منفی در اسپانیا داشت. روی پرچم نوشته شده بود:« به ترتیب، ولز، گلف و رئال مادرید.»

چندی پیش پدراک میاتوویچ اسطوره رئال گفته بود که برای بیل در ابتدا تیم ملی ولز و سپس گلف و رئال اهمیت دارند و همین حرف ها سوژه ای برای طراحی این پرچم شد.

 

 

1452716

 

 

باشگاه رئال مادرید از این قضیه خشنود نیست با این حال قصد ندارد خیلی به بیل سختگیری کند اما همه در انتظار این هستند که واکنش زیدان به بیل در تمرین فردای تیمش چه خواهد بود. بیل که حالا مشخص شده مصدوم نیست، فردا باید در تمرین رئال شرکت کند تا برای بازی روز شنبه برابر سوسیداد مهیا شود.

در روزهای غیبت بیل، این رودریگو گوئس بود که توانست برای رئال بدرخشد و حالا شاید بیل کار ساده ای برای بازگشت به ترکیب اصلی رئال نداشته باشد. در حالی که مشکلات بین بیل و زیدان در ماه های اخیر کم نبوده، اکنون باید دید که حاشیه اخیر چه تاثیری روی روابط بین این دو خواهد داشت. شاید بازی با سوسیداد، پاسخگوی خیلی از ابهامات باشد.


 

دیدگاه‌ها