کد خبر : 1650847 | 30 آبان 1398 ساعت 16:55 | 44.4K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره سابق اتلتیکو: حالا از فوتبال لذت بیشتری می برم

فیلیپه لوئیس مدافع چپ سابق اتلتیکو اکنون برای فلامینگو برزیل بازی می کند و بیش از گذشته از فوتبال لذت می برد.

ستاره سابق اتلتیکو: حالا از فوتبال لذت بیشتری می برم

به گزارش "ورزش سه"، فیلیپه لوئیس سال ها مدافع چپ ثابت اتلتیکو بود اما تابستان امسال ترجیح داد به برزیل بازگشته و برای فلامینگو بازی کند. او اکنون زیر نظر ژرژ ژسوس بیشتر از دوران حضورش در اتلتیکو از فوتبال لذت می برد.

 

 

1447726

 

 

لوئیس در این رابطه به ال موندو گفت:« هر بازیکنی دوست دارد در تیمی باشد که کنترل بازی را در دست دارد و مالک توپ و میدان است. در فلامینگو ما چنین تیمی هستیم و طبیعی است که حالا از فوتبال لذت بیشتری می برم؛ اما در فوتبال هیچ چیز مطلق نیست. به عنوان بازیکن اکنون از فوتبال لذت بیشتری نسبت به دوران حضورم در اتلتیکو می برم؛ ولی هیچ مربی و فوتبالیستی نمی تواند متدهای تاکتیکی سیمئونه را زیر سوال ببرد.  تردید در مورد توانایی های فنی سیمئونه احمقانه است.»

 

لوئیس توصیه هایی به ژوائو فلیکس ستاره پرتغالی گران قیمت جدید اتلتیکو نیز دارد: «برای مهاجمان سخت است تا خودشان را با ایده های تاکتیکی سیمئونه وفق دهند. فلیکس قبلا برای بنفیکا بازی می کرد که سبک بازی اش کاملا متفاوت بود. بنفیکا در هر دیداری حاکم توپ و میدان است و فرصت های گلزنی زیادی خلق می کند؛ اما در اتلتیکو اوضاع کاملا متفاوت است. می دانم کار برای فلیکس دشوار شده اما او باید صبور باشد و خودش را با فضای جدید وفق دهد.»

 

 

1438528

 

دیدگاه‌ها