کد خبر : 1650867 | 30 آبان 1398 ساعت 20:51 | 149.1K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراف آقای خاص؛ تغییر کرده ام

مورینیو: منتظر اشتباهات جدید من باشید!

ژوزه مورینیو، سرمربی جدید تاتنهام مدعی شد در این 11 ماه دوری از میادین تغییر کرده است.

مورینیو: منتظر اشتباهات جدید من باشید!

 

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو در اولین کنفرانس مطبوعاتی خود در کسوت هدایت تاتنهام صحبت های جالب و متفاوتی نسبت به گذشته به زبان آورد. ژوزه مورینیو بر خلاف گذشته با لبخند و صبوری پاسخ خبرنگاران را می داد و به نظر می رسد همانطور که خودش تاکید دارد، وی نسبت به گذشته تغییر کرده است.

 

1452877

 

ژوزه مورینیو گفت: "ما این فصل نمی توانیم لیگ برتر را فتح کنیم اما فصل بعد ممکن است این اتفاق رخ دهد. من احساس می کنم طی این 11 ماه پیشرفت کرده ام و به این موضوع اعتقاد دارم و در این مدت وقت خود را تلف نکرده ام. در این مدت فکر کرده ام، به آنالیز پرداخته و خودم را آماده کرده ام. شما هرگز DNA و هویت خود را از دست نمی دهید، اما من در مورد خیلی مسائل فکر کرده ام.

 

دریافتم که در طول دوران مربیگری خود مرتکب اشتباهاتی هم شده ام، البته از من نپرسید زیرا به شما نخواهم گفت. قرار نیست دوباره همان اشتباهات را مرتکب شوم و خطاهای جدیدی از من سر خواهد زد. از نقطه نظر احساسی قوی تر شده ام و آرام و پرانگیزه هستم. من آماده کار هستم و فکر می کنم بازیکنانم نیز طی این دو روز همین موضوع را احساس کرده اند. من آماده حمایت از بازیکنانم هستم، اما همه چیز معطوف به من نیست.

 

در طول دوران مربیگری و در کل در طول زندگی، شما در مقاطع خاصی قرار می گیرید و من حالا در مقطعی هستم که همه چیز معطوف به من نیست. باشگاه، بازیکنان و هواداران نیز در ماجرا دخیل هستند و من اینجا هستم تا به همه برای پیشرفت کردن کمک کنم.

 

نمی توانم از این خوشحال تر باشم. اگر موفق به فتح جامی شویم این نه تنها نتیجه حضور من، بلکه حاصل تلاش کل اعضای باشگاه بوده است. استادیوم، زمین تمرینی و آکادمی همگی بخشی از یک مجموعه هستند. تلاش برای حفظ بازیکنان بزرگ و عدم صدور مجوز ستاره ها نیز بخشی از مسیر موفقیت است. شاید در اختیار داشتن یک سرمربی باتجربه نیز بخشی از این پروسه باشد. اگر موفق به فتح جامی در هر مقطعی شدیم، این نتیجه این چشم انداز و برنامه ریزی است."

 

مورینیو در پاسخ به این سوال که چگونه هواداران وی را فردی متفاوت از "آقای چلسی" ببینند گفت: "آنها من را آقای اینتر، پورتو یا رئال مادرید دیده اند. در هر باشگاهی که رفته ام آقای آن باشگاه بوده، لباس آن تیم را بر تن کرده و حتی با آن لباس به بستر خواب رفته ام. در طول دوران مربیگری خود علاقمند به ماجراجویی های جدید در کشورهای مختلف بوده ام و تا زمانی که تیمی خواهان من باشد، این روند متوقف نمی شود و این خواسته من است. من عاشق لیگ برتر هستم، اینجا خیلی لذت می برم و در انگلیس از همه جا خوشحال تر هستم. قرار نیست تغییرات زیادی در سبک بازی تیم ایجاد کنم و شرایط تاتنهام شباهت زیادی به دوران حضور مائوریتسیو پوچتینو خواهد داشت."

 

 

1452875

دیدگاه‌ها