کد خبر : 1650914 | 01 آذر 1398 ساعت 12:58 | 43.6K بازدید | 0 دیدگاه

اولین حضور گرت بیل در تمرین رئال بعد از جنجال

گرت بیل ستاره ولزی رئال مادرید بعد از جنجالی که در دیدار تیم ملی کشورش ولز بر پا کرد در کمپ تمرینی رئال حضور یافته و با این تیم تمرین کرد.

اولین حضور گرت بیل در تمرین رئال بعد از جنجال

به گزارش "ورزش سه"، گرت بیل ستاره ولزی رئال مادرید در آخرین دیدار تیم ملی کشورش ولز، بعد از پیروزی ولزی‌ها و صعودشان به مرحله نهایی یورو2020 یک پرچم ولز را به دست گرفت که روی آن نوشته شده بود ترتیب اولویت‌های او اول ولز، بعد گلف و سپس رئال مادرید است. این حرکت بیل هواداران رئال و مدیران باشگاه را به شدت عصبانی کرد و حتی در اسپانیا گفته می‌شود که او دیگر هرگز نباید با پیراهن رئال بازی کرده و به میدان برود.

 

1452920

 

در میانه این جنجالها از اسپانیا خبر می‌رسد که گرت بیل در کمپ تمرینی رئال مادرید حضور یافته و بعد از ماجرای پرچم ولز، اولین تمرین خود را برای این تیم انجام داده است.

 

 بعد از یک ماه این اولین بار است که بیل به همراه هم‌تیمی‌هایش در رئال یک تمرین نرمال انجام می‌دهد. بر این اساس به نظر می‌رسد گرت بیل می‌تواند برای بازی روز شنبه رئال مادرید مقابل رئال سوسیداد با پیراهن این تیم به میدان برود هر چند حضور یا عدم حضور او در این بازی به تصمیم نهایی زیدان و مدیریت رئال بستگی خواهد داشت.

 

1452763

 

علاوه بر گرت بیل، دیگر ملی‌پوشان رئال مادرید از جمله سرخیو راموس، ادن هازارد، تیبو کورتوا، تونی کروس، کاسمیرو، ادر میلیتائو و رودریگو که برای شرکت در بازی‌های تیمهای ملی کشورهای خود مدتی در تمرینات رئال حضور نداشتند از دیروز در خدمت زیدان بوده و در تمرین تیمشان شرکت کردند.

 

دیدگاه‌ها