کد خبر : 1650917 | 01 آذر 1398 ساعت 13:07 | 112.9K بازدید | 0 دیدگاه

خداحافظی خاص پوچتینو با بازیکنان تاتنهام(عکس)

امروز در رسانه‌های انگلیسی عکسی چاپ شد که نشان می‌داد پوچتینو سرمربی سابق تاتنهام برای خداحافظی با بازیکنانش روی وایت‌بورد رختکن این تیم جمله‌ای احساسی خطاب به آنها نوشته.

خداحافظی خاص پوچتینو با بازیکنان تاتنهام(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اخراج ناگهانی مائوریسیو پوچتینو سرمربی تاتنهام و منصوب کردن ژوزه مورینیو به عنوان جانشین او بدون شک یکی از مهمترین خبرهای فوتبالی روزهای اخیر دنیا بود. پوچتینو که در فصلهای اخیر در تاتنهام موفق عمل کرده و نام خود را به عنوان یکی از آینده‌دارترین مربی‌های دنیا تثبیت کرده بود با وجود رساندن تاتنهام به فینال لیگ قهرمانان فصل گذشته، به دلیل کسب نتایج ضعیف و دور از انتظار در فصل جاری در نهایت از این تیم اخراج شد.

 

پوچتینو، مربی خونسرد و تاکتیسین آرژانتینی بعد از اخراج از تاتنهام همچنانکه از سبک کاری و شخصیت او انتظار می‌رفت از انجام دادن مصاحبه‌های تند و آتشین و انتقادهای شدید به مدیران باشگاه تاتنهام خودداری کرد تا خروج او از این تیم روندی آرام و بی دردسر را طی کند.

 

1452933

 

حالا رسانه‌های انگلیسی عکسی منتشر کردند که نشان می‌دهد پوچه برای خداحافظی از بازیکنان تیمش برای آنها پیامی احساسی به یادگار گذاشته و برای رساندن پیامش به آنها از راه جالبی استفاده کرده است: نوشتن پیام خداحافظی روی تخته وایت‌بورد رختکن، جایی که او بارها برای توضیح دادن پیامهایش به بازیکنان تاتنهام استفاده کرده بود.

 

پوچتینو در پیام خود خطاب به بازیکنان تاتنهام نوشت:" از همه شما خیلی متشکرم. نمی‌توانیم بگوییم خداحافظ... شما همیشه در قلب ما خواهید بود".

 

دیدگاه‌ها